Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

BioShock na PlayStation Vita mógł być turową strategią

Ale gra raczej nie powstanie.

Twórca serii BioShock - Ken Levine - ostudził nadzieje fanów, wciąż czekających na pojawienie się serii na przenośnych konsolach PlayStation Vita.

„Gdy ostatnio sprawdzałem, 2K i Sony nie mogli dojść do porozumienia” - napisał na Twitterze. „Jeszcze w 2011 roku byli dużo bardziej optymistycznie nastawieni.”

„Sam bym się za to zabrał, ale są jeszcze prawnicy i w ogóle. Nadal kocham moje PS Vita.”

Popularny producent ze studia Irrational Games ujawnił także, że przenośny BioShock nie byłby tylko prostą konwersją, lecz całkiem nowym projektem.

„Myślałem o czymś w rodzaju Final Fantasy Tactics, z akcją przed upadkiem Rapture” - wyjaśnił Levine.

„Coś, co działałoby sprawnie na PS Vita i nie byłoby pod żadnym względem kompromisem. A jak niektórzy wiedzą, jestem wielkim fanem rozgrywki w turach.”

Teraz, w obliczu znacznej redukcji zatrudnienia w Irrational Games oraz wspomnianych problemów z wypracowaniem porozumienia na linii 2K Games - Sony, rozpoczęcie prac wydaje się mało prawdopodobne.

BioShock Infinite - ostatnia odsłona seriiZobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

BioShock Infinite

PS3, Xbox 360, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze