Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Nieoficjalnie: Battlefield V to nowa odsłona serii, tłem II wojna światowa

W grze znajdą się lootboxy, ale bez wpływu na rozgrywkę.

Tegoroczna odsłona serii Battlefield zabierze graczy na fronty II wojny światowej, a Electronic Arts niedługo zapowie produkcję - wynika z informacji przekazanych portalowi Gamesbeat przez anonimowe źródła.

Według informatorów „zaznajomionych z planami EA”, produkcja wcześniej nosiła tytuł Battlefield 2, lecz nazwę zmieniono na Battlefield V. Gra ukaże się w październiku.

EA i DICE jeszcze przed wydaniem Battlefield 1 zadecydowali, że serii należy się odpoczynek od teraźniejszości i bliskiej przyszłości. Nie chciano jednak zacząć od realiów II wojny światowej, dlatego zdecydowano się na Battlefield 1. Deweloperzy zdawali sobie sprawę, że jeśli gra nie odniesie sukcesu, zawsze zostaje jeszcze kolejny wielki konflikt.

Do sieci wyciekło też zdjęcie placeholdera, czyli tymczasowego symbolu zastępczego

Źródła zdradzają, że grze pojawią się skrzynki z losową zawartością, jednak ich formuła będzie przypominać system znany z poprzedniej odsłony.

„Lootboxy powrócą, ale przedmioty w nich znalezione pozwolą jedynie zmienić wygląd postaci. W grze znajdzie się o wiele więcej opcji dostosowania wizerunku żołnierzy niż w poprzednich odsłonach serii” - zdradzili w rozmowie z USgamer anonimowi informatorzy.

Dziennikarze Gamesbeat zaprzeczają również, że powstaje trzecia odsłona cyklu Bad Company. Według informatorów ta informacja jest nieprawdziwa. DICE rzekomo liczy się jednak ze zdaniem miłośników serii i może w przyszłości wskrzesić cykl.

Czy rozgrywka będzie w dużym stopniu przypominać Battlefield 1?

Powyższe informacje na temat Battlefield V zgadzają się częściowo z raportem użytkownika YouTube, który w grudniu ubiegłego roku przekazał nieoficjalne informacje o umiejscowieniu nowej części cyklu w realiach II wojny światowej.

Jeszcze w połowie lutego informowaliśmy również o modelu Pepeszy, która pojawiła się w pracach grafika zatrudnionego w studiu DICE.

Battlefield 1 odniósł duży sukces. Sprzedawał się znacznie szybciej niż Battlefield 4, a w grudniu liczba graczy przekroczyła 25 milionów. Produkcja była również drugim najchętniej kupowanym tytułem w 2016 roku na terenie US.

Read this next