Robert Purchese
-
Artykuł | Nietypowe początki studia Creative Assembly
Historia powstania i działalności.
-
Artykuł | Jak powstało Alpha Protocol, najmniej doceniona gra Obsidian
Szpiegowskie przygody.
-
Artykuł | Jak BioWare planowało KOTOR 2 - rozmowa z producentem
Niespodziewana zdrada „Yody”.
-
Artykuł | Stormlands - ujawniamy anulowaną grę Obsidianu na Xbox One
Największy kontrakt studia.
-
Lądowanie na planetach w materiale ze Star Citizen Alpha 3.0
45 minut eksploracji.
-
Artykuł | Tworząc Cyberpunk 2077 - rozmowa z autorem uniwersum
Mike Pondsmith o pierwszym spotkaniu z CD Projektem.
-
Artykuł | Za kulisami prac nad Torment: Tides of Numenera
Rozmowa z twórcami.
-
Artykuł | Ciężki weekend Brytyjczyka w polskiej szkole wiedźminów
Temerski szpieg w akcji.
-
Wywiad | Kto stoi za szalonymi modyfikacjami kontrolerów do gier?
Witamy w Kustom Kontrollerz.
-
Artykuł | Za kulisami premiery Wiedźmina 3
O powstaniu i wydaniu gry.
-
Artykuł | Deus Ex: Mankind Divided - walki z bossami w szczegółach
Rozmowa z deweloperem.
-
Artykuł | Zaginięcie Ethana Cartera: wersje PS4 i VR oraz całkiem nowa gra
Rozmowa z Adrianem Chmielarzem.
-
Artykuł | CD Projekt odpowiada na zarzuty „downgrade'u” grafiki Wiedźmina 3
Twórcy szykują dużą łatkę.
-
Artykuł | World of Warcraft i walka ze sprzedawcami złota
Czy koniec czarnego rynku oznacza koniec WoW?
-
Artykuł | Krótka historia anulowanego Planescape PSX na pierwsze PlayStation
Przed Bloodborne i Dark Souls pojawiały się podobne koncepcje.
-
W produkcji | Dlaczego Torment: Tides of Numenera nadal ekscytuje
Premiera „na pewno” w tym roku.
-
W produkcji | Tryb sieciowej kooperacji w Dragon Age: Inkwizycja pokazuje potencjał
Ale wymaga dopracowania.
-
W produkcji | Life is Strange - nowa gra twórców Remember Me znów przewinie czas
Dontnod pracuje nad przygodówką w odcinkach.
-
W produkcji | Zaskakujące Shadow Realms od BioWare
Od lakonicznej zapowiedzi do emocjonującego pokazu działającego fragmentu gry.
-
W produkcji | Jak Assassin's Creed Unity chce zacząć wszystko od początku
Popularna seria wstrząśnięta i wymieszana na nowej generacji konsol.
-
W produkcji | Lords of the Fallen: tylko nie Dark Souls
Pod powierzchnią kryje się coś więcej.
-
Artykuł | South Park: od dziwnego telefonu do licytacji
Szef studia Obsidian o kulisach powstawania gry South Park: Kijek Prawdy.
-
Artykuł | Strach to ciemna strona Mocy
Obsidian opowiada o pracach nad KOTOR2 i niezrealizowanych pomysłach na KOTOR3.
-
Artykuł | Adrian Chmielarz: „Dlaczego Nathan Drake jest masowym mordercą?”
AKTUALIZACJA: Zmiany w tłumaczeniu po konsultacji z Adrianem Chmielarzem.