Richard Leadbetter
-
Digital Foundry | Czy remake The Last of Us działa na silniku „dwójki”? Analiza Digital Foundry
Na pewno wygląda bardzo dobrze.
-
Digital Foundry | Czy potrzebujemy konsol „Pro” w tej generacji? Opinia Digital Foundry
I co z opłacalnością produkcji?
-
Digital Foundry | Czy Unreal Engine to najlepszy wybór dla nowego Wiedźmina?
Digital Foundry ocenia wady i zalety.
-
Digital Foundry | PlayStation 5 CFI-1100 - Test Digital Foundry. Działa lepiej czy gorzej?
Niepotrzebne kontrowersje.
-
Digital Foundry | Ghost of Tsushima: jak Sony poradziło sobie z przenoszeniem zapisów na PS5
Nie trzeba już „chmury”.
-
Digital Foundry | Cyberpunk 2077 na PS5 i Xbox Series X/S - analiza Digital Foundry
Narzędzie porównawcze, testy wydajności i jakości obrazu.
-
Digital Foundry | Wsteczna kompatybilność na PS5 jest fantastyczna - analiza Digital Foundry
Kluczowe gry z PS4 nigdy nie działały lepiej.
-
Digital Foundry | Digital Foundry kontra The Last of Us: Remastered
Jak odświeżony przebój z PS3 wypada na tle nowej generacji?
-
Digital Foundry | Czy cena PS5 Digital Edition może być niższa? - analiza Digital Foundry
W teorii: usunięcie napędu Blu-ray stwarza pewne możliwości.
-
Digital Foundry | The Last of Us 2 na PS4 i PS4 Pro - analiza wydajności Digital Foundry
Rezultaty są bardzo pozytywne.
-
Digital Foundry | PlayStation 5 od środka - analiza Digital Foundry
Specyfikacja i wizja nowej generacji od Sony.
-
Digital Foundry | Xbox Series X od środka - analiza Digital Foundry
Poznaliśmy imponujące możliwości nowej generacji od Microsoftu.