Dawid Szulc
-
Artykuł | Piękno ukryte w pikselach
Realizm czy styl?
-
Artykuł | Ile jest Heavy Rain w Detroit: Become Human
Trudne wybory Quantic Dream.
-
Artykuł | Sztuczna inteligencja a Detroit: Become Human
Czy androidy kiedyś nam zaszkodzą?
-
Artykuł | Dlaczego Wiedźmin 3 odniósł sukces?
Geralt pod lupą.
-
Artykuł | Najlepiej wykreowane światy w grach wideo
Od Los Santos po Tamriel.
-
Artykuł | Osiągnięcia w grach - nagroda czy przekleństwo?
Przyjemny obowiązek.
-
Artykuł | Metroidvania, soulslike i ewolucja gier
Narodziny nowych gatunków gier.
-
Recenzja | Q.U.B.E. 2 - Recenzja
Coś dla fanów Portala.
-
Artykuł | Top 10 najtwardszych kobiet w grach
Z nimi nie ma żartów.
-
Artykuł | Najważniejsze gry Techlandu - od strategii po zombie
Polskie studio obchodzi 25 urodziny.
-
Artykuł | Podróż ważniejsza od celu
Motyw wyprawy w grach wideo.
-
Artykuł | Tytani, bogowie i herosi - mitologia grecka w grach wideo
Kratos i przyjaciele.
-
Artykuł | Piękno przyjaźni w cyfrowym świecie
Realna więź nierealnych postaci.