Alex Battaglia
-
Digital Foundry | Tak Starfield powinien wyglądać na premierę. Digital Foundry testuje nowy patch
DLSS i dużo lepsza wydajność.
-
Digital Foundry | XeSS kontra DLSS - udany debiut technologii Intela. Test Digital Foundry
Otwarta opcja skalowania.
-
Artykuł | Elden Ring ma sporo problemów na PC - test Digital Foundry
Wstępne wrażenia, także z konsol.
-
Artykuł | Łatka Horizon Zero Dawn na PS5 zapewnia niemal idealne 60 FPS - test Digital Foundry
W oczekiwaniu na Forbidden West.
-
Artykuł | Port Resident Evil Village na PC rozczarowuje i wymaga pracy - analiza Digital Foundry
Błędy, glitche i zacinanie.
-
Artykuł | Returnal: doświadczeni twórcy sprawdzają możliwości PS5 - analiza Digital Foundry
Efekt Housemarque.
-
Artykuł | Ray tracing na PC - Radeon RX 6800 XT kontra GeForce RTX 3080 w porównaniu Digital Foundry
Starcie architektur.
-
Artykuł | Microsoft Flight Simulator: generacyjny skok w realizmie grafiki - analiza Digital Foundry
Potęga chmur.
-
Artykuł | O co chodzi z grafiką Halo Infinite - analiza Digital Foundry
Dynamiczne oświetlenie to duża nowość - ale ma wady.
-
Artykuł | Horizon Forbidden West i generacyjny skok na PS5 - analiza Digital Foundry
Jak Guerrilla Games rozwija silnik Decima.
-
Artykuł | PlayStation 5: czego oczekujemy od ray tracingu w nowej generacji
Liderami Gran Turismo 7, Ratchet & Clank i Pragmata.
-
A Plague Tale: Innocence - fascynująca gra napędzana wspaniałą technologią
Autorski silnik od małego studia dorównuje klasie AAA.
-
Sekiro: Shadows Die Twice prezentuje się najlepiej na PC
Przyjazna dla sprzętu zabawa w 60 FPS - i więcej.
-
Artykuł | Metro Exodus - wizja przyszłości technologii graficznej
Gra imponuje na konsolach, ale na PC to nowe rozdanie.
-
Artykuł | Testujemy ray tracing w Battlefield 5: nowa jakość oprawy w grach?
Przyszłość wygląda obiecująco.