Picture of Michał Basta

Michał Basta

Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Shadow of the Tomb Raider - sekrety i znajdźki: jak zdobyć wytrych, informacje i ekwipunek, wciągarka, strzelba, wzmocniony nóż

Jakie są rodzaje artefaktów? Gdzie znaleźć handlarkę Moraekah? Jak zdobyć strzelbę i inne przedmioty?

Shadow of the Tomb Raider - Awaryjne lądowanie (zagadka z mostem)

Misja główna, Peruwiańska dżungla, walka z jaguarem i zagadka z mostem.

Wolfenstein: Youngblood - uzupełnianie amunicji, zdrowia i pancerza, strzelnica, Claude

Zobacz, jak odnowić zapasy i skorzystać z możliwości treningowego strzelania.

Wolfenstein: Youngblood - zdolności na początek, rozwijanie bohaterki, ukryte umiejętności

Zobacz w jakie umiejętności inwestować oraz poznaj tajną moc.

Wolfenstein: Youngblood - zadania codzienne i tygodniowe, powtórzenia misji, Abby Walker

Dodatkowe możliwości rozwoju postaci i zarabiania monet.

Wolfenstein: Youngblood - Artefakty Da'at Yichud: cenne przedmioty, Laboratorium X

Na polecenie Floor zdobywamy ważne elementy w bazie nazistów.

Wolfenstein: Youngblood - Robotermorder: zabójca, pojedynek

Docieramy do egzekutora bojowników ruchu oporu i pozbywamy się go.

Wolfenstein: Youngblood - Uberdowódca Fleischer: Edgar, szpital, schron

Docieramy do medyka, przeprowadzającego zbrodnicze eksperymenty.

Wolfenstein: Youngblood - Sabotuj wyrzutnię: baza Brat 2, działa, Dieselkraftwerk

Wdzieramy się do nazistowskiej placówki, aby zniszczyć armaty transportowe.

Wolfenstein: Youngblood - Plany techniczne Zitadelle: dyskietki, baza Brat 2

Zdobywamy tajne dane związane z robotem bojowym.

Wolfenstein: Youngblood - Nalot Laboratorium X: tajna baza, BJ Blazkowicz

Docieramy do nazistowskiego ośrodka i odszukujemy ojca sióstr.

Wolfenstein: Youngblood - Sabotowanie sterowca: winda, zbiorniki z paliwem

Wkraczamy do bazy Brat 2 i niszczymy zaplecze dla sterowców.

Wolfenstein: Youngblood - Nalot Brat 2: hol wieży, Dieselkraftwerk, Bruder 2 (boss), klucze

Docieramy do drugiego komputera w kolejnej nazistowskiej placówce.

Wolfenstein: Youngblood - Podziemia Brata 2: podziemne tunele, alternatywne przejście do bazy

Poznaj drogę, dzięki której dotrzesz do nazistowskiej placówki.

Wolfenstein: Youngblood - Nadajnik: opuszczona placówka, areszt, tunele

Docieramy do ważnego przedmiotu w podziemiach.

Wolfenstein: Youngblood - Protohund: kontenery, Panzerhund, fabryka, konsole

Zdobywamy ważną część i niszczymy podziemny kompleks produkcyjny.

Wolfenstein: Youngblood - Posągi: Hitler, popiersia

Zniszcz 12 posągów nazistowskiego dyktatora.

Wolfenstein: Youngblood - Podziemia Brata 1: tunele, wejście do niemieckiej bazy

Alternatywna droga na silnie strzeżony posterunek.

Wolfenstein: Youngblood - Taśma z danymi: ośrodek przesłuchań, Lothar, B-gamma

Docieramy do ośrodka z protokołem z przesłuchania więźnia.

Wolfenstein: Youngblood - Radiowa propaganda: operator radiowy, kod częstotliwości

Rozprawiamy się z nazistą, który posiada ważne dokumenty.

Wolfenstein: Youngblood - Urządzenie laserowe: akumulator, laser

Uruchamiamy broń, która odblokuje przejście do tunelu.

Wolfenstein: Youngblood - Milcząca placówka: areszt, ośrodek przesłuchań, dowódca Bayer

Zadanie dodatkowe, w którym szukamy drużynę ruchu oporu.

Wolfenstein: Youngblood - Uratuj Marianne: szpital, uwolnienie, Mały Berlin

Zadanie, w którym musimy pomóc dziewczynie przetrzymywanej przez nazistów.

Wolfenstein: Youngblood - Katakumby: ruch oporu, postacie, misje

Kryjówka paryskich bojowników, która jest główną bazą wypadową.

Wolfenstein: Youngblood - Nadrzecze: miasto, ulice, Panzerhund, Katakumby

Przebijamy się przez dzielnicę Paryża, aby dotrzeć do kryjówki ruchu oporu.

Wolfenstein: Youngblood - Generał Winkler: sterowiec, zamek elektryczny, platformy, latarka, boss

Pierwsza misja fabularna, w której musimy pokonać wrogiego dowódcę.

Wolfenstein: Youngblood - zmiana wyglądu postaci i broni

Estetyka w wyglądzie i działaniu.

Wolfenstein: Youngblood - doping, gesty, umiejętności kooperacyjne

Poznaj bonusy, które możesz zapewnić sobie i siostrze.

Wolfenstein: Youngblood - poziomy trudności, czaszki przy misjach i wrogach

Możliwość zmiany w każdej chwili, jeśli jest za łatwo lub za trudno.

Wolfenstein: Youngblood - szybka podróż, metro

Sprawdź, jak można błyskawicznie przemieszczać się po Paryżu.

Wolfenstein: Youngblood - korzystanie z dwóch broni naraz, podwójna broń

Zobacz, w jaki sposób można prowadzić ostrzał z kilku broni jednocześnie.

Wolfenstein: Youngblood - srebrne monety, żółte i czerwone skrzynie

Co można kupić za pieniądze i jak je zdobywać.

Wolfenstein: Youngblood - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, porady, misje, mechanika, sekrety i znajdźki.

Harry Potter Wizards Unite - poradnik i najlepsze porady

Podstawy rozgrywki, mechanika i wskazówki.

The Sinking City - Lektury obowiązkowe: trzy książki, studenci, Miller (sprawa poboczna)

Pomagamy w odnalezieniu cennych ksiąg pewnemu czytelnikowi uniwersyteckiemu.

The Sinking City - Milczenie jest złotem: dom, pies, sąsiad, Arthur Cox, Babcia Tkaczka (sprawa poboczna)

Rozwiązujemy zagadkę i przeprowadzamy rytuał związany z wiedźmą.

The Sinking City - Nadgodziny: zdjęcia zwłok, Bekker, Nelson, Brian (sprawa poboczna)

Pomagamy policjantowi z baru Seven Oaks w ujęciu mordercy.

The Sinking City - wszystkie zakończenia

Wybierz jeden z trzech dostępnych finałów.

The Sinking City - Ugoda z diabłem: Johannes, Billy Drunnon, Ebernote, posiadłość, Pieczęć, fabryka konserw, teatr

Odkrywamy, kto uratował bohatera i kontynuujemy poszukiwania cennego artefaktu.

The Sinking City - Frunący feniks: Joseph Hill, kapłanka Usha, Raymond, laboratorium, cmentarz

Docieramy do archeologa, który pomoże nam skorzystać z Pieczęci.

The Sinking City - W obronie własnej: Johannes, Frank, Carpenter, Milton Price, Agatha, Glenn Byers

Próbujemy ustalić, kto stoi za morderstwem Johannesa van der Berga.

The Sinking City - Na łeb, na szyję: Ebernote Blackwood, Ku Klux Klan, świątynia Dagona, profesor Harriet Dough

Zdobywamy informacje na temat pobytu poszukiwanej pani naukowiec i docieramy do niej.

The Sinking City - Dziedzictwo historyczne: zabytki, kamienne tablice, retrokognicje (sprawa poboczna)

Pięć ważnych miejsc: Kościół Zbawienia, Targ Rybny, Szpital Najświętszej Marii Panny, Kościół Św. Michała, Uniwersytet Oakmont.

The Sinking City - Ojcowie i synowie: bar, przemytnicy, Brutus Carpenter, Warren, kościół, fanatycy, Graham, Fred

Pomagamy Fredowi wydostać się z miasta, przy okazji załatwiając sprawę rodzinną Carpenterów.

The Sinking City - Do wynajęcia: Walter, targ rybny, domy, kadzidła (sprawa poboczna)

Rozstawiamy w mieszkaniach świece, które mają wystraszyć z nich potwory.

The Sinking City - Quid pro quo: targ rybny, Anna, magazyn, uniwersytet, ratusz, Cavendish, Fred

Próbujemy dowiedzieć się kto stoi za porwaniem doktor Harriet Dough. Organizacja ZD.

The Sinking City - Listy z Oakmont: szukanie wiadomości, ulice, dzielnice (sprawa poboczna)

Lokalizujemy kilkanaście dokumentów w różnych zakątkach miasta.

The Sinking City - Zagubieni na morzu: ekspedycja, archiwum, Sanders, nurkowanie, podwodna jaskinia

Rozwiązujemy dla Throgmortona kolejną sprawę, tym razem związaną z podwodnymi badaniami.

The Sinking City - Mroźne powitanie: Throgmorton, Albert, dom rybaków, Lewis

Pierwsze śledztwo, w którym musimy odnaleźć syna ważnej osoby.

The Sinking City - prowadzenie śledztw, oko umysłu, retrokognicja

Różne techniki wykorzystywane podczas pracy prywatnego detektywa.

The Sinking City - stroje bohatera, odblokowanie nowych ubrań

Zapoznaj się z garderobą prywatnego detektywa i zobacz, jak otrzymać nowe przebrania.

The Sinking City - zdobywanie doświadczenia i punktów wiedzy, rozwój bohatera

W jaki sposób zdobywać XP i awansować na kolejne poziomy.

The Sinking City - szybka podróż, budki telefoniczne

Sposoby na błyskawiczne przemieszczanie się po mieście.

The Sinking City - zdrowie bohatera, używanie i tworzenie przedmiotów

Leczenie Reeda, crafting, surowce i korzystanie z różnych rzeczy.

The Sinking City - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, porady, misje, mechanika, śledztwa, sekrety i znajdźki.

Days Gone - Nero: punkt przy tunelu Rogue (punkt medyczny)

Broniona przez bandytów placówka, w której znajdziesz iniektor i nagranie.

Days Gone - Sam nie dasz rady; Jak na oprycha z motorem (zakończenie)

Rozprawiamy się z bojówkami na Wyspie Magów i wracamy do Sary.

Days Gone - Zabij wszystkich drani, co do jednego; Zostawię trochę dla ciebie

Rozprawiamy się z wojskowym obozem oraz pokonujemy hordę w Starym Tartaku.

Days Gone - Zapewnij im ochronę; To już koniec; Kolejny atak bojówki

Rozprawiamy się z kolejną hordą i eliminujemy obozy wojskowe.

Days Gone - Cień śmierci; Wyjście z podziemi

Uciekamy z obozu wojskowego i wyruszamy z odsieczą Lost Lake.

Days Gone - Szpieg anarchistów; Co się robi by przeżyć

Pozbywamy się obozowego zdrajcy oraz walczymy z Biegaczem i hordą w jaskini.

Days Gone - Nero: punkt w Chemult Community College (punkt medyczny)

Opuszczona placówka leżąca na boisku kampusu, gdzie przebywa horda.

Days Gone - Nero: punkt nad Pillette Bridge (punkt medyczny)

Kolejna placówka naukowa, w której możesz zdobyć iniektor i nagranie.

Days Gone - Jak nisko upadliśmy; Mam plan; On jest średnio muzykalny

Pomagamy Sarze zdobyć szalej i odzyskujemy odtwarzacza MP3 dla Weavera.

Days Gone - Nero: punkt nad Spruce Lake (punkt medyczny)

Placówka położona na południowym zachodzie od Wyspy Magów.

Days Gone - To może być to; Wejdź do arki ty i cały dom twój (horda z Chemult)

Zdobywamy traszkę dla Sary i pokonujemy wielką hordę.

Days Gone - Dzień jak co dzień (zlecenie)

Odnajdujemy i ratujemy Melindę Foster.

Days Gone - Jak ich dorwać (zlecenie)

Niszczymy kolejny obóz bandytów.

Days Gone - Durni jaskiniowcy (zlecenie)

Kolejne zadanie dodatkowe polegające na oczyszczeniu z przeciwników wrogiego obozu.

Days Gone - Tylko wykonuję swoją pracę (zlecenie)

Zadanie dla Kouriego, w którym ratujemy żołnierza z rąk anarchistów.

Days Gone - Nie mogliśmy ryzykować; To moja wina; Nie chcę wisieć

Wracamy z Sarą do obozu i rozpoczynamy poszukiwania Taylora.

Days Gone - Wpierdalają go świrusy (zlecenie)

Na polecenie pułkownika oczyszczamy obóz wieczystych.

Days Gone - Nero: punkt przy Volcanic Legacy Scenic Byway (punkt medyczny)

Placówka leżąca w pobliżu tunelu w południowej części mapy.

Days Gone - Nie chciałeś dołączyć (zlecenie)

Uwalaniamy Ethana Rossa z bandyckiej niewoli.

Days Gone - To utrzymało mnie przy życiu; Znałam tych ludzi; Spodziewaj się najgorszego

Wkradamy się z Sarą do placówki badawczej, w której kiedyś pracowała.

Days Gone - Nie mogłaś się przestać trząść; Nikt cię nie zastąpi

Uciekamy z placówki z Sarą i odwiedzamy doktora Jimeneza.

Pierwsza Poprzednia