Picture of Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Featured articles

Devil May Cry 5 - najlepsze umiejętności na początek: Nero, V, Dante

Poznaj zdolności, które ułatwią rozpoczęcie przygody każdą z postaci.

Devil May Cry 5 - Prawdziwa moc (Misja 20): boss Vergil, zakończenie

Finalne starcie z ostatnim przeciwnikiem w grze. Walczymy jako Nero.

Devil May Cry 5 - Przebudzenie (Misja 18): Gryf, Cień, Koszmar

Etap, w którym musisz zmierzyć się z dotychczasowymi sprzymierzeńcami V.

Devil May Cry 5 - Bracia (Misja 17): boss Urizen, Vergil, wyrzutnia Kalina Ann II

Finalne starcie z potężnym demonem i nagroda w postaci nowej broni.

Devil May Cry 5 - Yamato (Misja 12): fontanna, Fury, boss Urizen

Napełniamy posąg krwią i po raz kolejny docieramy do znanego przeciwnika.

Po ukończeniu misji o nazwie Powód rozpocznie się kolejne zadanie, w którym pokierujesz Dantem. Już na samym początku zostaniesz zaatakowany przez demony i jest to dobry moment na przetestowanie nowej broni, czyli motoru Cavaliere, który jest odmianą miecza.

Devil May Cry 5 - kule fioletowe i białe: demoniczny pasek V (orbs)

Sprawdź, jak zwiększyć pasek pozwalający korzystać ze specjalnych zdolności bohatera.

Podczas gry w Devil May Cry 5 szybko zetkniesz się z różnokolorowymi kulami, które będą pojawiać się na drodze poszczególnych bohaterów. Jedne występują często, inne rzadziej, ale każda z nich jest dość ważna i warto znać ich szczególne właściwości.

Devil May Cry 5 - kule niebieskie i złote: pasek zdrowia, życie (orbs)

Zobacz, w jaki sposób można zwiększyć poziom życia oraz jak wskrzesić bohatera po śmierci w DMC 5.

Rozgrywka w Devil May Cry 5 jest nierozerwalnie związana z jednym charakterystycznym elementem, a mianowicie kulami. Są to specjalne przedmioty do zbierania, występujące w grze w różnych kolorach. Każdy kolor jest związany z innymi właściwościami oraz bonusami, jakie zapewnia bohaterowi.

Devil May Cry 5 - kule czerwone i zielone: pieniądze, zdrowie (orbs)

Poznaj walutę w świecie DMC5 i zobacz, co można za nią kupić oraz jak uzdrawiać bohaterów.

W trakcie rozgrywki w Devil May Cry 5 szybko zetkniesz się z tak zwanymi kulami, które występują w różnych kolorach. Warto je zbierać, ponieważ każda z nich posiada inne właściwości, oferując przy tym różne możliwości.

Devil May Cry 5 - poskramiacze demonów, sztuczna ręka Nero

Uwertura, Gerbera, Puenta, Zamęt, Chłopczyca, Niszczycielska Dłoń, Bykowiec, Ragitme.

Jedną ze specjalnych broni zaprojektowanych przez Nico dla Nero są tak zwane poskramiacze demonów. Są to protezy ręki bohatera, z których może korzystać podczas starć. Każdy z poskramiaczy charakteryzuje się innymi właściwościami i cechami.

Devil May Cry 5 - otchłań i testowanie umiejętności

Poznaj miejsce, w którym możesz trenować walkę.

Podczas rozwijania bohatera w warsztacie Nico znajdującym się w jej furgonetce, będziemy mogli dokładnie przetestować wybrane zdolności i ulepszenia. Wprawdzie przy każdym zakupie jest dokładna informacja oraz filmik, jednak nie ma to jak przetestować nowego elementu w praktyce.

Devil May Cry 5 - rangi stylu, combosy i punktacja

Sprawdź, co zrobić, aby uzyskać jak najwyższy wynik i zdobyć największą ilość punktów.

Podczas gry w Devil May Cry 5 szybko zorientujesz się, że w walkach ważną rolę odgrywa nie tylko pokonanie przeciwników, ale także próby zdobycia, jak największej ilości punktów. Na koniec każdego starcia oraz misji zostanie wyświetlona ilość uzbieranych punktów i przypisana ranga za styl.

Devil May Cry 5 - rozwijanie umiejętności i zakup sprzętu

Zobacz, w jaki sposób rozwijać bohaterów: Nero, V i Dantego.

Ważnym elementem w trakcie rozgrywki w Devil May Cry 5 jest rozwój bohatera. Możemy tego dokonywać za pomocą czerwonych kul, które zdobywamy podczas gry. Służą one za walutę - im więcej ich mamy, tym więcej i lepszych rzeczy możemy kupić.

Devil May Cry 5 - budki telefoniczne, telefony

Zobacz do czego służą telefony. Furgonetka Nico.

W trakcie rozgrywki, w ściśle określonych miejscach, będziesz mógł natknąć się na budki telefoniczne (1), które mogą przybierać różne formy. Czasami jest to klasyczna, czerwona budka, innym razem telefon zawieszony na ścianie.

Devil May Cry 5 - Stalowe zderzenie (Misja 06): boss Gilgamesz

Walczymy z wielkim przeciwnikiem w dzielnicy portowej.

Po pokonaniu przez V przeciwnika o nazwie Malfas chronologia wydarzeń nieco się cofnie i przeniesie nas w skórę Nero przed przygodą z poprzedniego zadania. Bieżąca misja główna, w przeciwieństwie do dotychczasowych, to w zasadzie jeden wielki pojedynek z bossem, czyli szalejącym tytanem Gilgameszem.

Pierwsza Poprzednia