Picture of Richard Cobbett

Richard Cobbett

Autor

Richard writes words for a living, but you know that already. He loves puns, wants to ban all spiders from games, and isn't quite as cynical as you think. Follow him on Twitter.

ArtykułKrótka historia Fallouta

Wojna ciągle się zmienia.

Po latach nadziei i nieoficjalnych doniesień, Bethesda zapowiedziała w końcu Fallout 4. Najwyższa pora. Oczekując na premierę warto wybrać się jednak do samych początków, do korzeni. Do innego, ale jakby dobrze znanego pustkowia z Wasteland.

ArtykułEvolve dostarcza rozrywki, ale przy odpowiednim podejściu

Łowcy kontra potwór - wrażenia z rozgrywki kooperacyjnej strzelanki.

Nie tego spodziewałem się po Evolve. Wiedziałem od początku, że mam do czynienia z asymetryczną strzelanką, z widokiem z pierwszej osoby, od twórców Left 4 Dead, gdzie jeden zespół prowadzi czterech futurystycznych łowców potworów, a piąty gracz kontroluje samą bestię. Naiwnie sądziłem, że otrzymamy strzelanie w stylu Left 4 Dead, gdzie jedna osoba po prostu kontroluje większą wersję zombie.

ArtykułWalka o wolność w The Elder Scrolls Online

Więzień tradycji, niewolnik przeszłości. Wrażenia z pokazu gry w Waszyngtonie.

Określenie „park rozrywki MMO” pada z ust graczy coraz częściej, ale muszę przyznać, że świetnie pasuje do czterech godzin, które spędziłem przy The Elder Scrolls Online. Jeśli Skyrim czy Cyrodiil są światami, wówczas gra sieciowa Bethesdy jest pieczołowicie wykonaną makietą. Odwzorowaną w najdrobniejszych szczegółach, godną podziwu, ale wyraźnie odmienną od oryginału.