Interview Wywiad | „Battlefield 2042 rozczarował również nas” - wywiad z szefową EA DICE Co dalej po katastrofalnej premierze? 22 czerwca 2022 Martin Robinson 4 comments
Feature Artykuł | Shenmue 3 niczym dziwactwo z przeszłości - gra nie rozczarowuje Gra powolna, dziwna i w startym stylu Segi. Yu Suzuki powraca. 1 października 2019 Martin Robinson 2 comments
Preview W produkcji | Graliśmy w The Last of Us 2. Wrażenia bez spoilerów Większa skala i więcej emocji. 27 września 2019 Martin Robinson 1 comment
Feature Artykuł | No Man's Sky wypada świetnie w VR - już graliśmy Wewnątrz kosmosu. 3 kwietnia 2019 Martin Robinson
Feature Artykuł | Battlefield po Apokalipsie. Co dalej z serią? DICE powinno uczyć się na błędach. 1 marca 2018 Martin Robinson 8 comments
Preview W produkcji | Nowy Hitman zapowiada się na udanego następcę Blood Money Powrót do lat świetności. 18 stycznia 2017 Martin Robinson 3 comments
Feature Artykuł | Wszystko, co najważniejsze w trailerze Nintendo Switch Zbiór ciekawostek na zdjęciach. 21 października 2016 Martin Robinson 5 comments
News Zwiastun ReCore oferuje spojrzenie na podstawy rozgrywki Premiera we wrześniu. 17 sierpnia 2016 Martin Robinson 2 comments
Preview W produkcji | Jak No Man's Sky podbiło E3 Nad intrygującym projektem o eksploracji kosmosu pracuje obecnie siedem osób. 20 lipca 2016 Martin Robinson 6 comments
Preview W produkcji | PES 2017 stawia na wolniejsze tempo Więcej opcji taktycznych - choć rozgrywka nadal jest płynna. 1 czerwca 2016 Martin Robinson 1 comment
Preview W produkcji | O co właściwie chodzi w The Division Dwie godziny z ambitną strzelanką w otwartym świecie. 16 stycznia 2016 Martin Robinson 8 comments
Feature Artykuł | Uncharted, VR i inne - rozmowa z Jimem Ryanem z PlayStation Europe Prosto z Paris Games Week. 30 października 2015 Martin Robinson 3 comments
Feature Artykuł | Wywiad: Shu Yoshida o następnych 20 latach PlayStation VR, okres świąteczny i wyzwania. 30 września 2015 Martin Robinson 5 comments
Preview W produkcji | Zaskakująco inne Dark Souls 3 Wideo i krótkie wrażenia z rozgrywki. 18 września 2015 Martin Robinson 6 comments
Feature Artykuł | „Microsoft i Xbox patrzą daleko w przyszłość” - rozmowa z Philem Spencerem Istota wyłączności, PC, VR i inne. 17 sierpnia 2015 Martin Robinson 12 comments
Preview W produkcji | Wspaniały świat Mafii 3 Ale rozgrywka pozostawia nieco do życzenia. 7 sierpnia 2015 Martin Robinson 23 comments
Preview W produkcji | Scalebound - wrażenia z pokazu nieco innej gry studia Platinum Życie w cieniu smoka. 7 sierpnia 2015 Martin Robinson
Feature Artykuł | DriveClub dziewięć miesięcy później Warto wrócić do produkcji Evolution? 2 lipca 2015 Martin Robinson 11 comments
Preview W produkcji | Dirt Rally nie będzie następcą Colina McRae Rozmowa ze studiem Codemasters. 28 kwietnia 2015 Martin Robinson 7 comments
Preview W produkcji | Call of Duty: Black Ops 3 - wrażenia z pokazu gry Więcej niż Titanfall? 27 kwietnia 2015 Martin Robinson 13 comments
Preview W produkcji | Nowe Shadow of the Beast, czyli spełnienie marzeń jednego człowieka Powrót klasyka z Amigi. 17 kwietnia 2015 Martin Robinson 6 comments
Preview W produkcji | F1 2015 wprowadza nieco dramatyzmu do serii Codemasters Ale bez przełomu. 16 kwietnia 2015 Martin Robinson 2 comments
Preview W produkcji | Chaos w Just Cause 3 Wrażenia z pierwszego pokazu. 16 lutego 2015 Martin Robinson 4 comments
Feature Artykuł | Final Fantasy 15 stawia na uproszczoną walkę i szerszą grupę odbiorców Rozmowa z nowym reżyserem gry. 23 września 2014 Martin Robinson 8 comments
Feature Artykuł | Prawdziwy atut Call of Duty Eurogamer w studiu Sledgehammer Games. 13 września 2014 Martin Robinson 1 comment