Featured articles
ArtykułShenmue 3 niczym dziwactwo z przeszłości - gra nie rozczarowuje
Gra powolna, dziwna i w startym stylu Segi. Yu Suzuki powraca.
ArtykułGraliśmy w The Last of Us 2. Wrażenia bez spoilerów
Większa skala i więcej emocji.
ArtykułNo Man's Sky wypada świetnie w VR - już graliśmy
Wewnątrz kosmosu.
ArtykułBattlefield po Apokalipsie. Co dalej z serią?
DICE powinno uczyć się na błędach.
ArtykułWszystko, co najważniejsze w trailerze Nintendo Switch
Zbiór ciekawostek na zdjęciach.
Zwiastun ReCore oferuje spojrzenie na podstawy rozgrywki
Premiera we wrześniu.
ArtykułPES 2017 stawia na wolniejsze tempo
Więcej opcji taktycznych - choć rozgrywka nadal jest płynna.
ArtykułNowy Hitman zapowiada się na udanego następcę Blood Money
Powrót do lat świetności.
ArtykułO co właściwie chodzi w The Division
Dwie godziny z ambitną strzelanką w otwartym świecie.
ArtykułUncharted, VR i inne - rozmowa z Jimem Ryanem z PlayStation Europe
Prosto z Paris Games Week.
ArtykułWywiad: Shu Yoshida o następnych 20 latach PlayStation
VR, okres świąteczny i wyzwania.
ArtykułZaskakująco inne Dark Souls 3
Wideo i krótkie wrażenia z rozgrywki.
ArtykułMicrosoft i Xbox patrzą daleko w przyszłość - rozmowa z Philem Spencerem
Istota wyłączności, PC, VR i inne.
ArtykułWspaniały świat Mafii 3
Ale rozgrywka pozostawia nieco do życzenia.
ArtykułScalebound - wrażenia z pokazu nieco innej gry studia Platinum
Życie w cieniu smoka.
ArtykułDriveClub dziewięć miesięcy później
Warto wrócić do produkcji Evolution?
ArtykułDirt Rally nie będzie następcą Colina McRae
Rozmowa ze studiem Codemasters.
ArtykułCall of Duty: Black Ops 3 - wrażenia z pokazu gry
Więcej niż Titanfall?
ArtykułNowe Shadow of the Beast, czyli spełnienie marzeń jednego człowieka
Powrót klasyka z Amigi.
ArtykułF1 2015 wprowadza nieco dramatyzmu do serii Codemasters
Ale bez przełomu.
ArtykułPhil Spencer i jego nowa wizja dla Xbox One
O zmianie podejścia i wizji, która ma pomóc Microsoftowi w walce z PlayStation.
ArtykułChaos w Just Cause 3
Wrażenia z pierwszego pokazu.
ArtykułFinal Fantasy 15 stawia na uproszczoną walkę i szerszą grupę odbiorców
Rozmowa z nowym reżyserem gry.
ArtykułPrawdziwy atut Call of Duty
Eurogamer w studiu Sledgehammer Games.
ArtykułProject CARS już jest lepszy niż Forza i Gran Turismo
Ale czy to wystarczy?
ArtykułNowe kino Naughty Dog
Droga do The Last of Us i spojrzenie w przyszłość.
ArtykułForza Horizon 2 udowadnia, że gry wyścigowe znów są modne
Ponownie na drodze.
ArtykułJak No Man's Sky podbiło E3
Nad intrygującym projektem o eksploracji kosmosu pracuje obecnie siedem osób.
ArtykułCzy The Division spełnia obietnice?
Pierwsze spojrzenie na ekscytującą grę Ubisoftu.
ArtykułBloodborne to najmroczniejsza gra twórców Dark Souls
Wrażenia z pokazu.
ArtykułKosmiczny symulator marzeń - Braben o odrodzeniu Elite
Jak stworzyć najbardziej wiarygodny świat science-fiction? Rozmawiamy z Davidem Brabenem.
ArtykułOtwarta ewolucja Metal Gear Solid 5
Czy Ground Zeroes buduje podwaliny pod nowe otwarcie dla lubianej serii?
ArtykułD4 - wrażenia z pokazu na TGS
Kolejna, surrealistyczna gra twórcy Deadly Premonition.
ArtykułDziwne początki Flashbacka
Po 20 latach powraca tytuł, który zaczynał jako produkcja na licencji Ojca chrzestnego.
ArtykułThe Bureau: XCOM Declassified - Zapowiedź
To wciąż ten sam, znany i lubiany XCOM, przedstawiony z innej perspektywy.
ArtykułJak Lost Planet 3 przetrwało nawałnicę
Capcom nie jest zadowolone z podwykonawców. Jak wpływa to na studio Spark?
ArtykułRobocop, Terminator i Far Cry 3: Blood Dragon
Dean Evans, dyrektor kreatywny w Ubisoft Montreal: Miło jest wybrać inny kierunek.
ArtykułRemember Me - przedstawiciel ginącego gatunku?
Debiut studia Dontnod to mądra, stylowa gra akcji z charakterem, szukająca własnej tożsamości.
ArtykułZwariowane Saints Row 4, uśmiechnięte Volition
Czy zmiana wydawcy wpłynie na nową odsłonę serii? Producent przekonuje, że tak się nie stanie.
ArtykułByć jak Naughty Dog
Rozmowa z Evanem Wellsem i Christophe'em Balestrą - szefami studia odpowiedzialnego za The Last of Us.
ArtykułGod of War: Wstąpienie - Kratos i system walki
Sony Santa Monica dokonuje radykalnych zmian. Czy wyjdą serii na dobre?
ArtykułWrażenia z pokazu The Last of Us
Los Angeles. Naughty Dog tworzy najambitniejszą grę w historii studia.
ArtykułNie jesteś jedyną osobą, która była zdziwiona trybem multiplayer w Tomb Raider
Są takie gry, których bogactwo świata sprawia, że chciałbyś tam zostać na zawsze.