Picture of Martin Robinson

Martin Robinson

Features and Reviews Editor

Martin is Eurogamer's features and reviews editor. He has a Gradius 2 arcade board and likes to play racing games with special boots and gloves on.

Featured articles

Obrazek

ArtykułPES 2017 stawia na wolniejsze tempo

Więcej opcji taktycznych - choć rozgrywka nadal jest płynna.

Obrazek

ArtykułO co właściwie chodzi w The Division

Dwie godziny z ambitną strzelanką w otwartym świecie.

Obrazek

ArtykułZaskakująco inne Dark Souls 3

Wideo i krótkie wrażenia z rozgrywki.

Obrazek

ArtykułWspaniały świat Mafii 3

Ale rozgrywka pozostawia nieco do życzenia.

Obrazek

ArtykułDriveClub dziewięć miesięcy później

Warto wrócić do produkcji Evolution?

Obrazek

ArtykułPhil Spencer i jego nowa wizja dla Xbox One

O zmianie podejścia i wizji, która ma pomóc Microsoftowi w walce z PlayStation.

Obrazek

ArtykułChaos w Just Cause 3

Wrażenia z pierwszego pokazu.

Obrazek

ArtykułPrawdziwy atut Call of Duty

Eurogamer w studiu Sledgehammer Games.

Obrazek

ArtykułNowe kino Naughty Dog

Droga do The Last of Us i spojrzenie w przyszłość.

Obrazek

ArtykułJak No Man's Sky podbiło E3

Nad intrygującym projektem o eksploracji kosmosu pracuje obecnie siedem osób.

Obrazek

ArtykułCzy The Division spełnia obietnice?

Pierwsze spojrzenie na ekscytującą grę Ubisoftu.

Obrazek

ArtykułKosmiczny symulator marzeń - Braben o odrodzeniu Elite

Jak stworzyć najbardziej wiarygodny świat science-fiction? Rozmawiamy z Davidem Brabenem.

Obrazek

ArtykułOtwarta ewolucja Metal Gear Solid 5

Czy Ground Zeroes buduje podwaliny pod nowe otwarcie dla lubianej serii?

Obrazek

ArtykułD4 - wrażenia z pokazu na TGS

Kolejna, surrealistyczna gra twórcy Deadly Premonition.

Obrazek

ArtykułDziwne początki Flashbacka

Po 20 latach powraca tytuł, który zaczynał jako produkcja na licencji „Ojca chrzestnego”.

Obrazek

ArtykułThe Bureau: XCOM Declassified - Zapowiedź

To wciąż ten sam, znany i lubiany XCOM, przedstawiony z innej perspektywy.

Obrazek

ArtykułJak Lost Planet 3 przetrwało nawałnicę

Capcom nie jest zadowolone z podwykonawców. Jak wpływa to na studio Spark?

Obrazek

ArtykułRobocop, Terminator i Far Cry 3: Blood Dragon

Dean Evans, dyrektor kreatywny w Ubisoft Montreal: „Miło jest wybrać inny kierunek.”

Obrazek

ArtykułRemember Me - przedstawiciel ginącego gatunku?

Debiut studia Dontnod to mądra, stylowa gra akcji z charakterem, szukająca własnej tożsamości.

Obrazek

ArtykułZwariowane Saints Row 4, uśmiechnięte Volition

Czy zmiana wydawcy wpłynie na nową odsłonę serii? Producent przekonuje, że tak się nie stanie.

Obrazek

ArtykułByć jak Naughty Dog

Rozmowa z Evanem Wellsem i Christophe'em Balestrą - szefami studia odpowiedzialnego za The Last of Us.

Obrazek

ArtykułGod of War: Wstąpienie - Kratos i system walki

Sony Santa Monica dokonuje radykalnych zmian. Czy wyjdą serii na dobre?

Obrazek

ArtykułWrażenia z pokazu The Last of Us

Los Angeles. Naughty Dog tworzy najambitniejszą grę w historii studia.

Obrazek

ArtykułNie jesteś jedyną osobą, która była zdziwiona trybem multiplayer w Tomb Raider

„Są takie gry, których bogactwo świata sprawia, że chciałbyś tam zostać na zawsze.”