Picture of Martin Robinson

Martin Robinson

Deputy Editor

Martin is Eurogamer's features and reviews editor. He has a Gradius 2 arcade board and likes to play racing games with special boots and gloves on.

Featured articles

Artykuł | PES 2017 stawia na wolniejsze tempo

Więcej opcji taktycznych - choć rozgrywka nadal jest płynna.

Artykuł | O co właściwie chodzi w The Division

Dwie godziny z ambitną strzelanką w otwartym świecie.

Artykuł | Zaskakująco inne Dark Souls 3

Wideo i krótkie wrażenia z rozgrywki.

Artykuł | Wspaniały świat Mafii 3

Ale rozgrywka pozostawia nieco do życzenia.

Artykuł | DriveClub dziewięć miesięcy później

Warto wrócić do produkcji Evolution?

Artykuł | Phil Spencer i jego nowa wizja dla Xbox One

O zmianie podejścia i wizji, która ma pomóc Microsoftowi w walce z PlayStation.

Artykuł | Chaos w Just Cause 3

Wrażenia z pierwszego pokazu.

Artykuł | Prawdziwy atut Call of Duty

Eurogamer w studiu Sledgehammer Games.

Artykuł | Nowe kino Naughty Dog

Droga do The Last of Us i spojrzenie w przyszłość.

Artykuł | Jak No Man's Sky podbiło E3

Nad intrygującym projektem o eksploracji kosmosu pracuje obecnie siedem osób.

Artykuł | Czy The Division spełnia obietnice?

Pierwsze spojrzenie na ekscytującą grę Ubisoftu.

Artykuł | Kosmiczny symulator marzeń - Braben o odrodzeniu Elite

Jak stworzyć najbardziej wiarygodny świat science-fiction? Rozmawiamy z Davidem Brabenem.

Artykuł | Otwarta ewolucja Metal Gear Solid 5

Czy Ground Zeroes buduje podwaliny pod nowe otwarcie dla lubianej serii?

Artykuł | D4 - wrażenia z pokazu na TGS

Kolejna, surrealistyczna gra twórcy Deadly Premonition.

Artykuł | Dziwne początki Flashbacka

Po 20 latach powraca tytuł, który zaczynał jako produkcja na licencji „Ojca chrzestnego”.

Artykuł | The Bureau: XCOM Declassified - Zapowiedź

To wciąż ten sam, znany i lubiany XCOM, przedstawiony z innej perspektywy.

Artykuł | Jak Lost Planet 3 przetrwało nawałnicę

Capcom nie jest zadowolone z podwykonawców. Jak wpływa to na studio Spark?

Artykuł | Robocop, Terminator i Far Cry 3: Blood Dragon

Dean Evans, dyrektor kreatywny w Ubisoft Montreal: „Miło jest wybrać inny kierunek.”

Artykuł | Remember Me - przedstawiciel ginącego gatunku?

Debiut studia Dontnod to mądra, stylowa gra akcji z charakterem, szukająca własnej tożsamości.

Artykuł | Zwariowane Saints Row 4, uśmiechnięte Volition

Czy zmiana wydawcy wpłynie na nową odsłonę serii? Producent przekonuje, że tak się nie stanie.

Artykuł | Być jak Naughty Dog

Rozmowa z Evanem Wellsem i Christophe'em Balestrą - szefami studia odpowiedzialnego za The Last of Us.

Artykuł | God of War: Wstąpienie - Kratos i system walki

Sony Santa Monica dokonuje radykalnych zmian. Czy wyjdą serii na dobre?

Artykuł | Wrażenia z pokazu The Last of Us

Los Angeles. Naughty Dog tworzy najambitniejszą grę w historii studia.

Artykuł | Nie jesteś jedyną osobą, która była zdziwiona trybem multiplayer w Tomb Raider

„Są takie gry, których bogactwo świata sprawia, że chciałbyś tam zostać na zawsze.”