Picture of Martin Robinson

Martin Robinson

Features and Reviews Editor

Martin is Eurogamer's features and reviews editor. He has a Gradius 2 arcade board and likes to play racing games with special boots and gloves on.

Featured articles

ArtykułPES 2017 stawia na wolniejsze tempo

Więcej opcji taktycznych - choć rozgrywka nadal jest płynna.

ArtykułO co właściwie chodzi w The Division

Dwie godziny z ambitną strzelanką w otwartym świecie.

ArtykułZaskakująco inne Dark Souls 3

Wideo i krótkie wrażenia z rozgrywki.

ArtykułWspaniały świat Mafii 3

Ale rozgrywka pozostawia nieco do życzenia.

ArtykułDriveClub dziewięć miesięcy później

Warto wrócić do produkcji Evolution?

ArtykułPhil Spencer i jego nowa wizja dla Xbox One

O zmianie podejścia i wizji, która ma pomóc Microsoftowi w walce z PlayStation.

ArtykułChaos w Just Cause 3

Wrażenia z pierwszego pokazu.

ArtykułPrawdziwy atut Call of Duty

Eurogamer w studiu Sledgehammer Games.

ArtykułNowe kino Naughty Dog

Droga do The Last of Us i spojrzenie w przyszłość.

ArtykułJak No Man's Sky podbiło E3

Nad intrygującym projektem o eksploracji kosmosu pracuje obecnie siedem osób.

ArtykułCzy The Division spełnia obietnice?

Pierwsze spojrzenie na ekscytującą grę Ubisoftu.

ArtykułKosmiczny symulator marzeń - Braben o odrodzeniu Elite

Jak stworzyć najbardziej wiarygodny świat science-fiction? Rozmawiamy z Davidem Brabenem.

ArtykułOtwarta ewolucja Metal Gear Solid 5

Czy Ground Zeroes buduje podwaliny pod nowe otwarcie dla lubianej serii?

ArtykułD4 - wrażenia z pokazu na TGS

Kolejna, surrealistyczna gra twórcy Deadly Premonition.

ArtykułDziwne początki Flashbacka

Po 20 latach powraca tytuł, który zaczynał jako produkcja na licencji „Ojca chrzestnego”.

ArtykułThe Bureau: XCOM Declassified - Zapowiedź

To wciąż ten sam, znany i lubiany XCOM, przedstawiony z innej perspektywy.

ArtykułJak Lost Planet 3 przetrwało nawałnicę

Capcom nie jest zadowolone z podwykonawców. Jak wpływa to na studio Spark?

ArtykułRobocop, Terminator i Far Cry 3: Blood Dragon

Dean Evans, dyrektor kreatywny w Ubisoft Montreal: „Miło jest wybrać inny kierunek.”

ArtykułRemember Me - przedstawiciel ginącego gatunku?

Debiut studia Dontnod to mądra, stylowa gra akcji z charakterem, szukająca własnej tożsamości.

ArtykułZwariowane Saints Row 4, uśmiechnięte Volition

Czy zmiana wydawcy wpłynie na nową odsłonę serii? Producent przekonuje, że tak się nie stanie.

ArtykułByć jak Naughty Dog

Rozmowa z Evanem Wellsem i Christophe'em Balestrą - szefami studia odpowiedzialnego za The Last of Us.

ArtykułGod of War: Wstąpienie - Kratos i system walki

Sony Santa Monica dokonuje radykalnych zmian. Czy wyjdą serii na dobre?

ArtykułWrażenia z pokazu The Last of Us

Los Angeles. Naughty Dog tworzy najambitniejszą grę w historii studia.

ArtykułNie jesteś jedyną osobą, która była zdziwiona trybem multiplayer w Tomb Raider

„Są takie gry, których bogactwo świata sprawia, że chciałbyś tam zostać na zawsze.”