Picture of Rich Stanton

Rich Stanton

Autor

Rich Stanton has been writing for Eurogamer since 2011, and also contributes to places like Edge, Nintendo Gamer, and PC Gamer. He lives in Bath, and is Terran for life.

Featured articles

W dniu 3 września 1998 roku, Metal Gear Solid trafiło na konsolę Sony PlayStation. Od tej pory gry już nigdy nie były takie same. Nie był to pierwszy inspirowany kinem tytuł z widokiem TPP, ani też debiut Hideo Kojimy. To nawet nie pierwsza odsłona serii, ale kontynuacja Metal Gear i Metal Gear 2: Solid Snake, nowatorsko korzystających z mechaniki skradania w 8 bitach. Mieliśmy jednak do czynienia z nowym startem, redefinicją znanych technologii.

Przez około dwa lata mojego życia miałem obsesję na punkcie StarCrafta 2: Wings of Liberty. Szło mi całkiem dobrze, na granicy ligi Platinum z drobnymi przebłyskami do Diamentu. Koreańczycy byli nie do ruszenia, ale dawałem sobie radę. Co ważniejsze, uwielbiałem StarCrafta 2. Oglądałem mecze, śledziłem turnieje i studiowałem strategie ulubionych zawodników. Po jakimś czasie zainteresowałem się innymi tytułami, ale premiera Heart of the Swarm w 2013 roku wciągnęła mnie ponownie, głównie dzięki nowym jednostkom, ale także zmianom w systemach rozgrywki.

ArtykułPrawdziwy Ken Levine

Rozmowa z twórcą BioShock Infinite o grach, polityce, filozofii i skakaniu w ogień.

Aby dotrzeć do biura Irrational Games w Bostonie, należy przejść przez mały park. Na końcu ścieżki stoi statua Johna Adamsa, jednego z ojców założycieli Stanów Zjednoczonych. W połowie drogi mijamy natomiast mały pomnik upamiętniający wojnę w Wietnamie. Takie połączenie świetnie ilustruje charakter USA - intelektualne, humanistyczne wizje, połączone z brutalnym, krwawym szaleństwem. To także stosowne miejsce dla Irrational Games, twórców Bioshock Infinite i wirtualnego miasta Columbia.