Picture of Wesley Yin-Poole

Wesley Yin-Poole

Editor

Wesley is Eurogamer's editor. He likes news, interviews, and more news. He also likes Street Fighter more than anyone can get him to shut up about it.

Artykuł | Wywiad: szef rozwoju Xbox Series X o mocy, cenie i animacji startowej

„Widzieliśmy rzeczy, które wydawały nam się niemożliwe”.

Artykuł | FIFA 18 - pierwsze wrażenia

Ładniejsza grafika, szybsze reakcje i nowa kampania.

Artykuł | Wrażenia z Destiny 2 w wersji PC

Z perspektywy gracza konsolowego.

Artykuł | Lionhead - opowieść zza kulis

Historia studia od powstania do zamknięcia - oczami pracowników.

Artykuł | Po 20 latach - historia ludzi, którzy stworzyli Tomb Raider

Początek i koniec Lary Croft w Core Design oraz losy studia.

Artykuł | Jak wygląda kampania Call of Duty: Infinite Warfare

Halo Reach, Mass Effect i… Star Citizen?

Artykuł | Battlefield 1 - rozmawiamy z DICE

Krótki wywiad: konie, czołgi, łopaty i nie tylko.

Artykuł | Peter Molyneux - powrót z wygnania

„Emerytura była kusząca” - przyznaje twórca w pierwszym wywiadzie od niemal roku.

Artykuł | Historia najpopularniejszego filmu o grze w serwisie YouTube

120 milionów wyświetleń, które nie odmieniły życia młodego programisty.

Artykuł | Godzina z Randym Pitchfordem

„Będziemy dalej próbować.”

Artykuł | Zapomniany bóg Petera Molyneux

Curiosity nie zmieniło życia Bryana Hendersona.

Artykuł | Living Towers - sieciowy tryb dla samotnego gracza w Mortal Kombat X

Jak twórcy zamierzają utrzymać zainteresowanie grą?

Artykuł | Wipeout i Sony Studio Liverpool: od powstania do upadku

Dlaczego zamknięto studio, które stworzyło kultową serię?

Artykuł | Za kulisami Rockstar North

Eurogamer rozmawia z byłymi deweloperami studia, które lubi działać w skryciu.

Artykuł | Szara strefa Star Citizen

Gracze wydają tysiące dolarów na wirtualne statki w nieukończonej grze. Dlaczego?

Artykuł | Sunset Overdrive - wywiad z Tedem Price'em

Jak studio Insomniac stara się „przekwalifikować” weteranów strzelanek.

Artykuł | Elite: Dangerous - wywiad z Davidem Brabenem

O konsolach, Steamie, Oculus Rift i wielkich statkach.

Artykuł | Sony traktuje Destiny jako grę na wyłączność

Eurogamer rozmawia z szefem brytyjskiego oddziału.

Artykuł | Wywiad z szefem Crytek: „Zmiana była bolesna. Zapłaciliśmy wysoką cenę”

Cevat Yerli opowiada o zaległych wypłatach, Ryse 2 i przyszłości firmy.

Artykuł | Jak duże będzie Destiny?

Eurogamer rozmawia z Bungie.

Artykuł | Halo: The Master Chief Collection - idealny prezent dla fanów

Próba wskrzeszenia społeczności przed premierą Halo 5.

Artykuł | Ślady Dead Space w Call of Duty: Advanced Warfare

„To cały czas Call of Duty, choć jednocześnie inne.”

Artykuł | Duch serii Darksiders w Hunt: Horrors of the Gilded Age

Crytek USA - dawne Vigil - stawia na darmową strzelankę.

Artykuł | Premiera The Order: 1886 przełożona; jak wygląda rozgrywka w praktyce?

Wrażenia z demonstracji gry oraz rozmowa z szefem studia.

Artykuł | Upadek Towns

Jedna z pierwszych gier w programie Greenlight i los niedoświadczonych deweloperów.

Artykuł | Brian Fargo o Wasteland 2, Fallout i przyszłości inXile

„Konkurowanie z własną marką jest trochę zabawne.”

Artykuł | Gry na Xbox One: „Ważniejsze od samej specyfikacji jest to, co z nią zrobisz”

Twórcy Dead Rising 3, Ryse, Forza Motorsport 5 i Kinect Sports Rivals o wyścigu zbrojeń.

Artykuł | Gry niezależne a nowa generacja konsol

W samym środku wojny Microsoftu, Sony i Nintendo o przyszłość twórców niezależnych.

Pierwsza Poprzednia