Wesley Yin-Poole
-
Artykuł | Wywiad: szef rozwoju Xbox Series X o mocy, cenie i animacji startowej
„Widzieliśmy rzeczy, które wydawały nam się niemożliwe”.
-
Wywiad | „Zmiany są zawsze trudne” - wywiad z twórcami Call of Duty: Black Ops 4
Rozmowa z Danem Buntingiem.
-
W produkcji | FIFA 18 - pierwsze wrażenia
Ładniejsza grafika, szybsze reakcje i nowa kampania.
-
Artykuł | Jim Ryan z Sony o konkurencji i umowach marketingowych - wywiad
Dyskusja po konferencji.
-
Artykuł | Phil Spencer o grach na wyłączność i Xbox One X - wywiad
Dyskusja po konferencji.
-
W produkcji | Wrażenia z Destiny 2 w wersji PC
Z perspektywy gracza konsolowego.
-
W produkcji | Wrażenia z pokazu Destiny 2 - dobra zabawa w znajomej otoczce
Radosne strzelanie.
-
Artykuł | For Honor: Ubisoft odpowiada na najważniejsze pytania
Balans, rozłączanie, serwery i inne.
-
Artykuł | Jak napisać nową Larę Croft - wywiad z Rhianną Pratchett
O restarcie serii Tomb Raider.
-
Artykuł | Lionhead - opowieść zza kulis
Historia studia od powstania do zamknięcia - oczami pracowników.
-
W produkcji | The Last Guardian: wrażenia z pierwszych 40 minut
Gra faktycznie istnieje.
-
Artykuł | Battlefield 1 - rozmawiamy z DICE
Krótki wywiad: konie, czołgi, łopaty i nie tylko.
-
W produkcji | FIFA 17, tryb fabularny i dialogi w stylu Mass Effect - pierwsze wrażenia
Wawrzyniak jako Człowiek Iluzja?
-
Wywiad | Microsoft o Project Scorpio, PS4 Pro i żartach na Twitterze
„4,2 teraflopa nie starcza do 4K.”
-
Artykuł | Phil Spencer o Scorpio, Xbox One S i „przeciekach” - wywiad
Xbox One S bez większej mocy.
-
W produkcji | Jak wygląda kampania Call of Duty: Infinite Warfare
Halo Reach, Mass Effect i… Star Citizen?
-
Artykuł | Peter Molyneux - powrót z wygnania
„Emerytura była kusząca” - przyznaje twórca w pierwszym wywiadzie od niemal roku.
-
Artykuł | Człowiek, który chce ukończyć wszystkie gry dostępne na Steamie
Projekt 30-letniego Norwega.
-
W produkcji | W poszukiwaniu iskry - wrażenia z kampanii Halo 5: Guardians
Za mało Master Chiefa?
-
Artykuł | Historia najpopularniejszego filmu o grze w serwisie YouTube
120 milionów wyświetleń, które nie odmieniły życia młodego programisty.
-
Artykuł | Godzina z Randym Pitchfordem
„Będziemy dalej próbować.”
-
Peter Moore wspomina historię „Czerwonego Pierścienia Śmierci”
Problem X360 za 1,15 mld dol.
-
Artykuł | Nowy Need for Speed wraca do korzeni
Rozmawiamy z producentem.