Picture of Wesley Yin-Poole

Wesley Yin-Poole

Editor

Wesley is Eurogamer's editor. He likes news, interviews, and more news. He also likes Street Fighter more than anyone can get him to shut up about it.

Featured articles

ArtykułFIFA 18 - pierwsze wrażenia

Ładniejsza grafika, szybsze reakcje i nowa kampania.

ArtykułWrażenia z Destiny 2 w wersji PC

Z perspektywy gracza konsolowego.

ArtykułFor Honor: Ubisoft odpowiada na najważniejsze pytania

Balans, rozłączanie, serwery i inne.

ArtykułLionhead - opowieść zza kulis

Historia studia od powstania do zamknięcia - oczami pracowników.

ArtykułPo 20 latach - historia ludzi, którzy stworzyli Tomb Raider

Początek i koniec Lary Croft w Core Design oraz losy studia.

ArtykułJak wygląda kampania Call of Duty: Infinite Warfare

Halo Reach, Mass Effect i… Star Citizen?

ArtykułBattlefield 1 - rozmawiamy z DICE

Krótki wywiad: konie, czołgi, łopaty i nie tylko.

ArtykułPeter Molyneux - powrót z wygnania

„Emerytura była kusząca” - przyznaje twórca w pierwszym wywiadzie od niemal roku.

ArtykułHistoria najpopularniejszego filmu o grze w serwisie YouTube

120 milionów wyświetleń, które nie odmieniły życia młodego programisty.

ArtykułGodzina z Randym Pitchfordem

„Będziemy dalej próbować.”

ArtykułO konwersji Wasteland 2 na konsole i innych projektach inXile

Rozmowa z Brianem Fargo i Chrisem Keenanem.

ArtykułZapomniany bóg Petera Molyneux

Curiosity nie zmieniło życia Bryana Hendersona.

ArtykułLiving Towers - sieciowy tryb dla samotnego gracza w Mortal Kombat X

Jak twórcy zamierzają utrzymać zainteresowanie grą?

ArtykułWipeout i Sony Studio Liverpool: od powstania do upadku

Dlaczego zamknięto studio, które stworzyło kultową serię?

ArtykułZa kulisami Rockstar North

Eurogamer rozmawia z byłymi deweloperami studia, które lubi działać w skryciu.

ArtykułSzara strefa Star Citizen

Gracze wydają tysiące dolarów na wirtualne statki w nieukończonej grze. Dlaczego?

ArtykułSunset Overdrive - wywiad z Tedem Price'em

Jak studio Insomniac stara się „przekwalifikować” weteranów strzelanek.

ArtykułElite: Dangerous - wywiad z Davidem Brabenem

O konsolach, Steamie, Oculus Rift i wielkich statkach.

ArtykułSony traktuje Destiny jako grę na wyłączność

Eurogamer rozmawia z szefem brytyjskiego oddziału.

ArtykułWywiad z szefem Crytek: „Zmiana była bolesna. Zapłaciliśmy wysoką cenę”

Cevat Yerli opowiada o zaległych wypłatach, Ryse 2 i przyszłości firmy.

ArtykułJak duże będzie Destiny?

Eurogamer rozmawia z Bungie.

ArtykułWrażenia z pokazu Metal Gear Solid 5

Czysty geniusz Hideo Kojimy.

ArtykułHalo: The Master Chief Collection - idealny prezent dla fanów

Próba wskrzeszenia społeczności przed premierą Halo 5.

ArtykułWalka z innymi graczami w Destiny przypomina Halo

Wrażenia z rozgrywki w trybie PvP.

ArtykułŚlady Dead Space w Call of Duty: Advanced Warfare

„To cały czas Call of Duty, choć jednocześnie inne.”

ArtykułDuch serii Darksiders w Hunt: Horrors of the Gilded Age

Crytek USA - dawne Vigil - stawia na darmową strzelankę.

ArtykułPremiera The Order: 1886 przełożona; jak wygląda rozgrywka w praktyce?

Wrażenia z demonstracji gry oraz rozmowa z szefem studia.

Pierwsza Poprzednia