Picture of Wesley Yin-Poole

Wesley Yin-Poole

Deputy Editor

Wesley is Eurogamer's deputy editor. He likes news, interviews, and more news. He also likes Street Fighter more than anyone can get him to shut up about it.

Featured articles

Obrazek

ArtykułWrażenia z Destiny 2 w wersji PC

Z perspektywy gracza konsolowego.

Obrazek

ArtykułLionhead - opowieść zza kulis

Historia studia od powstania do zamknięcia - oczami pracowników.

Obrazek

ArtykułPo 20 latach - historia ludzi, którzy stworzyli Tomb Raider

Początek i koniec Lary Croft w Core Design oraz losy studia.

Obrazek

ArtykułJak wygląda kampania Call of Duty: Infinite Warfare

Halo Reach, Mass Effect i… Star Citizen?

Obrazek

ArtykułBattlefield 1 - rozmawiamy z DICE

Krótki wywiad: konie, czołgi, łopaty i nie tylko.

Obrazek

ArtykułPeter Molyneux - powrót z wygnania

„Emerytura była kusząca” - przyznaje twórca w pierwszym wywiadzie od niemal roku.

Obrazek

ArtykułHistoria najpopularniejszego filmu o grze w serwisie YouTube

120 milionów wyświetleń, które nie odmieniły życia młodego programisty.

Obrazek

ArtykułGodzina z Randym Pitchfordem

„Będziemy dalej próbować.”

Obrazek

ArtykułZapomniany bóg Petera Molyneux

Curiosity nie zmieniło życia Bryana Hendersona.

Obrazek

ArtykułLiving Towers - sieciowy tryb dla samotnego gracza w Mortal Kombat X

Jak twórcy zamierzają utrzymać zainteresowanie grą?

Obrazek

ArtykułWipeout i Sony Studio Liverpool: od powstania do upadku

Dlaczego zamknięto studio, które stworzyło kultową serię?

Obrazek

ArtykułZa kulisami Rockstar North

Eurogamer rozmawia z byłymi deweloperami studia, które lubi działać w skryciu.

Obrazek

ArtykułSzara strefa Star Citizen

Gracze wydają tysiące dolarów na wirtualne statki w nieukończonej grze. Dlaczego?

Obrazek

ArtykułSunset Overdrive - wywiad z Tedem Price'em

Jak studio Insomniac stara się „przekwalifikować” weteranów strzelanek.

Obrazek

ArtykułElite: Dangerous - wywiad z Davidem Brabenem

O konsolach, Steamie, Oculus Rift i wielkich statkach.

Obrazek

ArtykułSony traktuje Destiny jako grę na wyłączność

Eurogamer rozmawia z szefem brytyjskiego oddziału.

Obrazek

ArtykułWywiad z szefem Crytek: „Zmiana była bolesna. Zapłaciliśmy wysoką cenę”

Cevat Yerli opowiada o zaległych wypłatach, Ryse 2 i przyszłości firmy.

Obrazek

ArtykułJak duże będzie Destiny?

Eurogamer rozmawia z Bungie.

Obrazek

ArtykułHalo: The Master Chief Collection - idealny prezent dla fanów

Próba wskrzeszenia społeczności przed premierą Halo 5.

Obrazek

ArtykułŚlady Dead Space w Call of Duty: Advanced Warfare

„To cały czas Call of Duty, choć jednocześnie inne.”

Obrazek

ArtykułDuch serii Darksiders w Hunt: Horrors of the Gilded Age

Crytek USA - dawne Vigil - stawia na darmową strzelankę.

Obrazek

ArtykułPremiera The Order: 1886 przełożona; jak wygląda rozgrywka w praktyce?

Wrażenia z demonstracji gry oraz rozmowa z szefem studia.

Obrazek

ArtykułUpadek Towns

Jedna z pierwszych gier w programie Greenlight i los niedoświadczonych deweloperów.

Obrazek

ArtykułGraliśmy w Destiny - połączenie Halo z World of Warcraft

Wrażenia z pokazu i nowe fragmenty rozgrywki.

Obrazek

ArtykułBrian Fargo o Wasteland 2, Fallout i przyszłości inXile

„Konkurowanie z własną marką jest trochę zabawne.”

Obrazek

ArtykułGry na Xbox One: „Ważniejsze od samej specyfikacji jest to, co z nią zrobisz”

Twórcy Dead Rising 3, Ryse, Forza Motorsport 5 i Kinect Sports Rivals o wyścigu zbrojeń.

Obrazek

ArtykułGry niezależne a nowa generacja konsol

W samym środku wojny Microsoftu, Sony i Nintendo o przyszłość twórców niezależnych.

Obrazek

ArtykułTitanfall: Twórcy Call of Duty reanimują gatunek FPS

„Mamy tu całe pokłady szaleństwa” - przekonuje Joel Emslie ze studia Respawn.

Obrazek

ArtykułFIFA 14 - Zapowiedź

„Chodzi o odtworzenie emocji przy zdobywaniu wspaniałych bramek” - producent Nick Channon.

Obrazek

ArtykułDestiny pełne tajemnic - Wywiad

Rozmawiamy z twórcami ze studia Bungie o świecie gry, klasach postaci i fabule.

Obrazek

ArtykułHeart of the Swarm pomoże przezwyciężyć lęk przed grą w sieci

Blizzard: „Przez całą tę e-sportową otoczkę, zatraciliśmy gdzieś wspomnienia z przeszłości.”

Obrazek

ArtykułCzy Deadpool okaże się równie zabawny jak brutalny?

Ekscentryczny superbohater w grze studia High Moon.