Picture of Wesley Yin-Poole

Wesley Yin-Poole

Deputy Editorial Director

Wesley is deputy editorial director of ReedPop. He likes news, interviews, and more news. He also likes Street Fighter more than anyone can get him to shut up about it.

Featured articles

Artykuł | FIFA 18 - pierwsze wrażenia

Ładniejsza grafika, szybsze reakcje i nowa kampania.

Artykuł | Wrażenia z Destiny 2 w wersji PC

Z perspektywy gracza konsolowego.

Artykuł | Lionhead - opowieść zza kulis

Historia studia od powstania do zamknięcia - oczami pracowników.

Artykuł | Po 20 latach - historia ludzi, którzy stworzyli Tomb Raider

Początek i koniec Lary Croft w Core Design oraz losy studia.

Artykuł | Jak wygląda kampania Call of Duty: Infinite Warfare

Halo Reach, Mass Effect i… Star Citizen?

Artykuł | Battlefield 1 - rozmawiamy z DICE

Krótki wywiad: konie, czołgi, łopaty i nie tylko.

Artykuł | Peter Molyneux - powrót z wygnania

„Emerytura była kusząca” - przyznaje twórca w pierwszym wywiadzie od niemal roku.

Artykuł | Historia najpopularniejszego filmu o grze w serwisie YouTube

120 milionów wyświetleń, które nie odmieniły życia młodego programisty.

Artykuł | Godzina z Randym Pitchfordem

„Będziemy dalej próbować.”

Artykuł | Zapomniany bóg Petera Molyneux

Curiosity nie zmieniło życia Bryana Hendersona.

Artykuł | Living Towers - sieciowy tryb dla samotnego gracza w Mortal Kombat X

Jak twórcy zamierzają utrzymać zainteresowanie grą?

Artykuł | Wipeout i Sony Studio Liverpool: od powstania do upadku

Dlaczego zamknięto studio, które stworzyło kultową serię?

Artykuł | Za kulisami Rockstar North

Eurogamer rozmawia z byłymi deweloperami studia, które lubi działać w skryciu.

Artykuł | Szara strefa Star Citizen

Gracze wydają tysiące dolarów na wirtualne statki w nieukończonej grze. Dlaczego?

Artykuł | Sunset Overdrive - wywiad z Tedem Price'em

Jak studio Insomniac stara się „przekwalifikować” weteranów strzelanek.

Artykuł | Elite: Dangerous - wywiad z Davidem Brabenem

O konsolach, Steamie, Oculus Rift i wielkich statkach.

Artykuł | Sony traktuje Destiny jako grę na wyłączność

Eurogamer rozmawia z szefem brytyjskiego oddziału.

Artykuł | Wywiad z szefem Crytek: „Zmiana była bolesna. Zapłaciliśmy wysoką cenę”

Cevat Yerli opowiada o zaległych wypłatach, Ryse 2 i przyszłości firmy.

Artykuł | Jak duże będzie Destiny?

Eurogamer rozmawia z Bungie.

Artykuł | Halo: The Master Chief Collection - idealny prezent dla fanów

Próba wskrzeszenia społeczności przed premierą Halo 5.

Artykuł | Ślady Dead Space w Call of Duty: Advanced Warfare

„To cały czas Call of Duty, choć jednocześnie inne.”

Artykuł | Duch serii Darksiders w Hunt: Horrors of the Gilded Age

Crytek USA - dawne Vigil - stawia na darmową strzelankę.

Artykuł | Premiera The Order: 1886 przełożona; jak wygląda rozgrywka w praktyce?

Wrażenia z demonstracji gry oraz rozmowa z szefem studia.

Pierwsza Poprzednia