Featured articles
ArtykułWywiad: szef rozwoju Xbox Series X o mocy, cenie i animacji startowej
Widzieliśmy rzeczy, które wydawały nam się niemożliwe.
ArtykułZmiany są zawsze trudne - wywiad z twórcami Call of Duty: Black Ops 4
Rozmowa z Danem Buntingiem.
ArtykułJim Ryan z Sony o konkurencji i umowach marketingowych - wywiad
Dyskusja po konferencji.
ArtykułPhil Spencer o grach na wyłączność i Xbox One X - wywiad
Dyskusja po konferencji.
ArtykułFIFA 18 - pierwsze wrażenia
Ładniejsza grafika, szybsze reakcje i nowa kampania.
ArtykułWrażenia z Destiny 2 w wersji PC
Z perspektywy gracza konsolowego.
ArtykułWrażenia z pokazu Destiny 2 - dobra zabawa w znajomej otoczce
Radosne strzelanie.
ArtykułFor Honor: Ubisoft odpowiada na najważniejsze pytania
Balans, rozłączanie, serwery i inne.
ArtykułJak napisać nową Larę Croft - wywiad z Rhianną Pratchett
O restarcie serii Tomb Raider.
ArtykułLionhead - opowieść zza kulis
Historia studia od powstania do zamknięcia - oczami pracowników.
ArtykułPo 20 latach - historia ludzi, którzy stworzyli Tomb Raider
Początek i koniec Lary Croft w Core Design oraz losy studia.
ArtykułMicrosoft o Project Scorpio, PS4 Pro i żartach na Twitterze
4,2 teraflopa nie starcza do 4K.
ArtykułThe Last Guardian: wrażenia z pierwszych 40 minut
Gra faktycznie istnieje.
ArtykułPhil Spencer o Scorpio, Xbox One S i przeciekach - wywiad
Xbox One S bez większej mocy.
ArtykułJak wygląda kampania Call of Duty: Infinite Warfare
Halo Reach, Mass Effect i… Star Citizen?
ArtykułFIFA 17, tryb fabularny i dialogi w stylu Mass Effect - pierwsze wrażenia
Wawrzyniak jako Człowiek Iluzja?
ArtykułBattlefield 1 - rozmawiamy z DICE
Krótki wywiad: konie, czołgi, łopaty i nie tylko.
ArtykułPeter Molyneux - powrót z wygnania
Emerytura była kusząca - przyznaje twórca w pierwszym wywiadzie od niemal roku.
ArtykułCzłowiek, który chce ukończyć wszystkie gry dostępne na Steamie
Projekt 30-letniego Norwega.
ArtykułW poszukiwaniu iskry - wrażenia z kampanii Halo 5: Guardians
Za mało Master Chiefa?
ArtykułHistoria najpopularniejszego filmu o grze w serwisie YouTube
120 milionów wyświetleń, które nie odmieniły życia młodego programisty.
ArtykułGodzina z Randym Pitchfordem
Będziemy dalej próbować.
Peter Moore wspomina historię Czerwonego Pierścienia Śmierci
Problem X360 za 1,15 mld dol.
ArtykułNowy Need for Speed wraca do korzeni
Rozmawiamy z producentem.
ArtykułO konwersji Wasteland 2 na konsole i innych projektach inXile
Rozmowa z Brianem Fargo i Chrisem Keenanem.
Tyranid Invasion - nowa strategia mobilna w świecie Warhammera 40K
Od twórców Warhammer Quest.
ArtykułZapomniany bóg Petera Molyneux
Curiosity nie zmieniło życia Bryana Hendersona.
ArtykułLiving Towers - sieciowy tryb dla samotnego gracza w Mortal Kombat X
Jak twórcy zamierzają utrzymać zainteresowanie grą?
ArtykułWipeout i Sony Studio Liverpool: od powstania do upadku
Dlaczego zamknięto studio, które stworzyło kultową serię?
ArtykułZa kulisami Rockstar North
Eurogamer rozmawia z byłymi deweloperami studia, które lubi działać w skryciu.
ArtykułWywiad z szefem Bungie: Nie szczędzimy sobie krytyki
O dodatku do Destiny i rozwoju gry.
ArtykułSzara strefa Star Citizen
Gracze wydają tysiące dolarów na wirtualne statki w nieukończonej grze. Dlaczego?
ArtykułSunset Overdrive - wywiad z Tedem Price'em
Jak studio Insomniac stara się przekwalifikować weteranów strzelanek.
ArtykułElite: Dangerous - wywiad z Davidem Brabenem
O konsolach, Steamie, Oculus Rift i wielkich statkach.
ArtykułSony traktuje Destiny jako grę na wyłączność
Eurogamer rozmawia z szefem brytyjskiego oddziału.
ArtykułWywiad z szefem Crytek: Zmiana była bolesna. Zapłaciliśmy wysoką cenę
Cevat Yerli opowiada o zaległych wypłatach, Ryse 2 i przyszłości firmy.
ArtykułJak duże będzie Destiny?
Eurogamer rozmawia z Bungie.
ArtykułTomb Raider, brak PS Vita i tajemnica 10 mln sprzedanych PS4
Eurogamer rozmawia z Shuhei Yoshidą.
ArtykułDlaczego opóźnienie premiery Batman: Arkham Knight było dobrym pomysłem
Rocksteady nie idzie na łatwiznę.
ArtykułWrażenia z pokazu Metal Gear Solid 5
Czysty geniusz Hideo Kojimy.
ArtykułHalo: The Master Chief Collection - idealny prezent dla fanów
Próba wskrzeszenia społeczności przed premierą Halo 5.
ArtykułWalka z innymi graczami w Destiny przypomina Halo
Wrażenia z rozgrywki w trybie PvP.
ArtykułŚlady Dead Space w Call of Duty: Advanced Warfare
To cały czas Call of Duty, choć jednocześnie inne.
ArtykułDuch serii Darksiders w Hunt: Horrors of the Gilded Age
Crytek USA - dawne Vigil - stawia na darmową strzelankę.
ArtykułPremiera The Order: 1886 przełożona; jak wygląda rozgrywka w praktyce?
Wrażenia z demonstracji gry oraz rozmowa z szefem studia.
ArtykułKillzone Shadow Fall z kooperacją, ale Guerrilla planuje kolejny ruch
RPG z otwartym światem?