Picture of Oli Welsh

Oli Welsh

Editor

Oli is the editor of Eurogamer.net and likes to take things one word at a time. His friends call him The European, but that's just a coincidence. He's still playing Diablo 3.

Featured articles

ArtykułPokémon Go nie jest grą Nintendo

Ale sukces tytułu to nadal bardzo dobra wiadomość dla firmy.

ArtykułShuhei Yoshida o PlayStation VR

Ograniczenia, marketing - i skąd tak niska cena. Plus: wspólna gra na Xbox One.

ArtykułWrażenia z pokazu Horizon: Zero Dawn

Nowy rozdział dla Guerrilla Games.

ArtykułThe Last Guardian powraca z niebytu i wciąż owiane jest tajemnicą

Wygląda na to, że zostało jeszcze sporo pracy.

Na początku 2011 roku wybrałem się do biura Sony Japan Studio w Tokyo, by po raz ostatni zobaczyć prezentację rozgrywki The Last Guardian. Cztery i pół roku później, gdzieś w zaciemnionej sali w Los Angeles, zobaczyłem grę po raz kolejny. Już na PlayStation 4. Trudno ukryć wrażenie déją vu.

ArtykułThe Division: Skromne początki masywnej gry

Studio Massive Entertainment wychodzi z ukrycia, pokazując światu przyszłość MMO.

W ciemnym kącie stoiska Ubisoftu siedzą z grymasem na twarzy Petter Mannerfelt i Nicklas Cederström z Massive Entertainment. Pomieszczenie jest dziwne: nieoświetlone, niezadaszone, trójkątna klitka z prefabrykatów, jednocześnie ustronna, lecz stale bombardowana ogłuszającymi dźwiękami zwiastunów i układów z Just Dance, granych na najpotężniejszym nagłośnieniu całych targów.

ArtykułForza Motorsport 5. Coś, czego potrzebuje Microsoft

Z samochodami IndyCar i nowym lakierem. Wrażenia po prezentacji na E3.

Dan Greenwalt, dyrektor kreatywny w studiu Turn 10 dotarł wczoraj przed salę konferencyjną w Los Angeles w dwumiejscowym samochodzie klasy IndyCar. Pojazd przejechał z donośnym rykiem silników całe 50 metrów z miejsca, w którym stał wcześniej zaparkowany. Greenwalt wysiadł z uśmiechem na ustach i wymienił kilka słów z kierowcą - Josefem Newgardenem, zawodnikiem w IndyCar. Następnie przeszedł przed tłumem wiwatujących gapiów, zmierzając na prezentację Forza Motorsport 5 na targach E3.

ArtykułGran Turismo 6. Obsesja odtwarzania

Nowa odsłona serii przynosi subtelne, lecz widoczne zmiany w filozofii Polyphony Digital.

Twórca serii Gran Turismo, Kazunori Yamauchi jest - i był - człowiekiem z obsesją na punkcie odtwarzania. Swoje studio, Polyphony Digital oraz serię symulacji wyścigowych prowadzi prawie jak połączenie muzeum i laboratorium, wiernie przenosząc na ekrany najmniejsze zagięcia w karoseriach setek samochodów i najdrobniejsze szczegóły dziesiątek torów, jednocześnie podnosząc poprzeczkę w kwestii realistycznej grafiki i sterowania.