Picture of Richard Leadbetter

Richard Leadbetter

Technology Editor, Digital Foundry

Rich has been a games journalist since the days of 16-bit and specialises in technical analysis. He's commonly known around Eurogamer as the Blacksmith of the Future.

Digital FoundrySony PlayStation VR - Test

Czy urządzenie zapewni wrażenia z górnej półki?

Digital FoundryDigital Foundry: Składamy PC do grania w 1080p60

Nowe konsole celują w 4K - ale co, jeśli szukamy płynności?

Digital FoundryAMD Radeon RX 460 4 GB - Test

Debiut architektury Polaris 11.

Digital FoundryDialog techniczny: wewnątrz Xbox One S

Albert Penello opowiada o konsoli.

Digital FoundryXbox One S - Test

Mniejszy, szybszy, lepszy.

Digital FoundryNvidia GeForce GTX 1060 - Test

Idealny sprzęt dla graczy szukających 1080p60?

Digital FoundryAnaliza wydajności Hawken

Gra trafiła na konsole obecnej generacji.

Digital FoundryAMD Radeon RX 480 - Test

1080p60 w świetnej cenie.

Digital FoundryCo to jest teraflop?

W jakim stopniu ich liczba wpływa na gry? Sprawdza Digital Foundry.

Digital FoundryProject Scorpio i PlayStation Neo - czy rozdzielczość 4K jest najważniejsza?

Więcej klatek na sekundę i jakość efektów są ważniejsze od liczby pikseli.

ArtykułNvidia GeForce GTX 1070 - Test

Wydajność Titana X za dużo lepszą cenę.

Digital FoundryAnaliza specyfikacji Project Scorpio

Osiem rdzeni, 320 GB/s w pamięci, sześć teraflopów.

Digital FoundryHTC Vive - Test

Witaj w nowym świecie.

Digital FoundryNajlepsze procesory dla graczy - poradnik Digital Foundry

Porównanie CPU z różnych przedziałów cenowych.

Digital FoundryOculus Rift - Test

Nowa rzeczywistość?

Digital FoundryCore i7 - jaki jest najszybszy procesor do gier?

Porównanie Core i7 6700, 5820K i 5960X.

Digital FoundryCo w rzeczywistości oferuje SteamVR

Testy 12 gier - i oczekiwania przed debiutem HTC Vive.

Digital FoundryKarty graficzne - ranking 2016 od Digital Foundry

Specjalistyczny poradnik: test kart graficznych w różnych cenach.

ArtykułCzy twój komputer jest gotowy na VR?

Digital Foundry konsultuje wymagania z deweloperami.

Digital FoundryIntel Core i5 6500 Skylake - Test

Najlepszy czterordzeniowy wybór dla graczy?

Digital FoundryNajlepszy sprzęt PC dla Just Cause 3

Testy różnych konfiguracji w poszukiwaniu 1080p60.

Digital FoundryDigital Foundry kontra emulacja PlayStation 2 na PS4

Wyższa rozdzielczość, lepsza wydajność, trofea.

Digital FoundryNajlepszy sprzęt PC dla Fallout 4

Karty graficzne, procesory i ustawienia na każdy budżet.

Digital FoundryAnaliza wydajności Assassin's Creed Syndicate

Jak wypada nowa odsłona serii po problemach Unity?

Digital FoundryAMD Radeon R9 Nano - Test

Zupełnie inna półka.

Digital FoundryNvidia GeForce GTX 950 - Test

Analizujemy potencjał nowego GPU ze średniej półki.

Digital FoundryIntel Skylake: Core i5 6600 - Test

Czy opłaciło się długie oczekiwanie?

Digital FoundryRadeon R9 380 2GB i 4GB - Test

Więcej (RAM-u) znaczy lepiej.

Digital FoundryAMD Radeon Fury X: nowy lider wśród kart graficznych?

Czysta moc i nowoczesna pamięć rzucają wyzwanie Nvidii.

Digital FoundrySilnik Naughty Dog, czyli wyzwanie stojące za odświeżeniem Uncharted

Czego można spodziewać się po Kolekcji Nathana Drake'a na PS4.

Digital FoundryNvidia GeForce GTX 980 Ti - Test

Tańsza od Titana X, a niemal równie potężna.

Digital FoundryNajlepszy sprzęt PC dla Wiedźmina 3

Karty graficzne, procesory i ustawienia na każdy budżet.

Digital FoundryHBM - przyszłość graficznej pamięci RAM według AMD

GDDR5 osiąga swoje limity, więc AMD zapowiada mniejsze i wydajniejsze moduły.

Digital FoundryDigital Foundry przygląda się Assassin's Creed Syndicate

Czy problemy z Unity wymusiły bardziej konserwatywne podejście?

Digital FoundryDlaczego DirectX 12 to przełom dla PC

Bardziej szczegółowe sceny, lepsze skalowanie i szansa dla AMD.