Picture of Richard Leadbetter

Richard Leadbetter

Technology Editor, Digital Foundry

Rich has been a games journalist since the days of 16-bit and specialises in technical analysis. He's commonly known around Eurogamer as the Blacksmith of the Future.

Featured articles

Digital FoundrySpecyfikacja Google Stadia: rzut oka na następną generację?

Poprawione CPU, grafika z 10,7 TF mocy oraz opcje „chmury”.

Digital FoundryNvidia GeForce RTX 2060 - Test

Jak potężna jest nowa karta ze średniej półki?

Digital FoundryDlaczego konsole kolejnej generacji nie powinny skupiać się na „prawdziwym” 4K

Nowe pomysły i technologie muszą zwyciężyć z wyższą rozdzielczością.

Digital FoundryWiedźmin 2 w 4K na Xbox One X - jak wypada na tle wersji PC?

Digital Foundry sprawdza wsteczną kompatybilność.

Digital FoundryDigital Foundry: Forza Horizon zachwyca na Xbox One X w 4K

Remaster nie jest tu potrzebny - siła wstecznej kompatybilności.

Digital FoundryRyzen 3 2200G i Ryzen 5 2400G - test procesorów od AMD

Granie na najwyższym poziomie bez karty graficznej?

Digital FoundryXbox One X - Test

Werdykt Digital Foundry.

Digital FoundryDigital Foundry na Gamescomie: test dziesięciu gier na Xbox One X

Quantum Break, Titanfall 2, Gears of War 4, F1 2017, Cień Wojny.

Digital FoundryAMD Radeon RX Vega 56 - Test

Godny rywal dla GTX 1070 - i nie tylko.

Digital FoundryBudżetowe 4K: eksperyment z GTX 970

Czy na GPU ze średniej półki pogramy w UHD?

Digital FoundryAMD Radeon RX 580 i RX 570 - Test

„Odświeżone” karty Polaris.

Digital FoundryZłamano zabezpieczenia Switch?

Wraca stary błąd. Skutki - na razie - nie powinny być zbyt dotkliwe.

Digital FoundryIntel Pentium G4560 - Test

Nowy król budżetowych procesorów?

Digital FoundryIntel Kaby Lake: Core i3 7350K - Test

Podkręcone dwa rdzenie lepsze od czterordzeniowego i5?

Digital FoundryIntel Kaby Lake: Core i5 7600K - Test

Najszybsze i5, ale czy to wystarczy?

Digital FoundryPS4 Pro: plusy i minusy okiem Digital Foundry

I czego Microsoft może nauczyć się od Sony.

Digital FoundryZnamy taktowanie CPU i GPU w Nintendo Switch

„Zadokowana” konsola zadziała dużo szybciej.

Digital FoundryAnaliza wydajności Final Fantasy 15

Świetna optymalizacja, ale PS4 i Pro wymagają poprawek.

Digital FoundryDigital Foundry kontra Dishonored 2

Testujemy słaby port PC i solidne wersje konsolowe.

Digital FoundryBatman: Return to Arkham z ciekawym wsparciem dla PS4 Pro

Jak działałyby gry PS4 z dostępem do mocy Pro.

Digital FoundryDlaczego niektóre gry z PS4 działają wolniej na PS4 Pro?

AKTUALIZACJA: Również Watch Dogs 2 działa sprawniej na PS4.

Digital FoundryPlayStation 4 Pro - Test

Dogłębne spojrzenie na odświeżenie obecnej generacji.

Digital FoundryDigital Foundry kontra Titanfall 2

Efektowne strzelanie w 60 FPS.

Digital FoundryPS4 Pro: jak Sony zaprojektowało pierwszą konsolę 4K

„Moc sama w sobie nie ma dla nas znaczenia. Dużo ważniejsze jest to, co można z tą mocą zrobić.”

Digital FoundrySony PlayStation VR - Test

Czy urządzenie zapewni wrażenia z górnej półki?

Pierwsza Poprzednia