Picture of Marcin Dolata

Marcin Dolata

Redakcja Eurogamer.pl

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Featured articles

Sekiro - boss: Małpi strażnik

Boss, którego należy zabić dwukrotnie.

Sekiro - Rozdarta jaskinia, Dolina Bodhisattwy, Wodopój Małpiego Strażnika

Zdobywamy Pałacowy lotos oraz wysuszone wnętrzności węża.

Sekiro - Twierdza

Spotkanie z wielkim wężem.

Sekiro - boss: Wężooka Shirafuji

Boss korzystający z broni palnej.

Sekiro - Zatopiona Dolina

Docieramy do twierdzy.

Sekiro - Dolina pod kapliczką

Docieramy do Zatopionej Doliny.

Dotrzesz do posążka rzeźbiarza: Dolina pod kapliczką od strony Zamku w Ashinie. Jak dostać się do Zatopionej Doliny opisaliśmy na stronie: Sekiro - Stary grób, Kapliczka Wielkiego Węża.

Sekiro - Handlarz Anayama, Kotaro

Zadanie poboczne: wykonujemy cykl misji dla Anayamy.

Na tej stronie opisaliśmy zadania, jakie możesz wykonać dla Handlarza Anyamy z Podzamcza Ashiny. Pomagając mu w jego sprawach, możesz na tym skorzystać. Otóż za każdym razem, gdy zrealizujesz jego prośbę, oferta w jego sklepie powiększy się.

Sekiro: Shadows Die Twice - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, walki z bossami, wszystkie sekrety, porady ogólne.

Witamy w solucji i poradniku Sekiro: Shadows Die Twice. Gra zabiera nas do szesnastowiecznej Japonii, pełnej tajemnic i wyzwań, które czekają na odkrycie przez głównego bohatera.

Sekiro - boss: Bezgłowy

Powolny i bez głowy.

Walka z tym bossem jest opcjonalna. Bezgłowego spotkasz w przejściu pomiędzy regionami: Podzamczem Ashiny a Świątynią Senpou, górą Kongo. Znajduje się on w dość dobrze ukrytej jaskini, do której możesz dostać się dwóch stron:

Sekiro - Tereny świątyni, Główna sala

Docieramy do świątyni oraz do Komnat Iluzji.

Dostęp do tej lokacji odblokowałeś, pokonując Opancerzonego wojownika. Teraz twoim zadaniem będzie przejście po terenach świątyni, by przedostać się do Głównej sali świątyni Senpou.

Sekiro - Shugendo, Świątynia demona dzwonu

Docieramy do głównej świątyni i dzwonu demona.

Po trudnej i męczącej drodze, którą przebyłeś idąc od strony posążka rzeźbiarza: Świątynia Senpou, góra Kongo, w końcu odkryłeś kolejną figurę, przy której możesz odpocząć.

Sekiro - Świątynia Senpou, góra Kongo

Startowa lokacja w rejencie: Świątynia Senpou, góra Kongo.

Posążek rzeźbiarza Świątynia Senpou, góra Kongo to lokacja startowa w rejonie o tej samej nazwie. Trafiłeś tutaj odnajdując przejście w Opuszczonym lochu, idąc od strony posążka rzeźbiarza: Podziemny kanał wodny.

Sekiro - Podziemny kanał wodny

Droga w kierunku Świątyni Senpou, góry Kongo.

Dotarłeś do tego posążka rzeźbiarza od strony Zamku w Ashinie, czyli od strony Wejścia do opuszczonego lochu lub od strony areny walki z bossem, Wojownikiem Shichimenem.

Sekiro - boss: Wojownik Shichimen

Przerażający przeciwnik.

Wojownik Shichimen to jedyny boss, którego spotkasz w Opuszczonym lochu. Jest to opcjonalny przeciwnik. Co prawda, blokuje on przejście do Przepastnej głębiny od strony posążka rzeźbiarza Wejście do opuszczonego lochu, ale do tej lokacji również możesz dostać się od strony Zbiornika w w Ashinie.

Sekiro - Wejście do opuszczonego lochu

Zwiedzamy Opuszczony loch.

Formalnie posążek rzeźbiarza o nazwie: Wejście do opuszczonego lochu zalicza się do posążków, które wchodzą w skład Zamku w Ashinie. Ze względu na to, że tuż za figurą znajduje się wejście do Opuszczonego lochu, kolejnego regionu w grze, można uznać, że jest to punkt „startowy” na tym obszarze.

Sekiro - Notatka o pagodzie, Mglisty kruk: gdzie znaleźć

Zadanie poboczne: odnajdujemy nowe narzędzie protezy shinobi.

Od Handlarza wiedzą Fujioki można zakupić Notatkę o pagodzie, która kosztuje 500 senów. Kryje ona informację o lokalizacji skarbu - Mglistym kruku, który można używać jako narzędzie protezy.Tę postać po raz pierwszy spotkasz w Zamku w Ashinie.

Sekiro - Notatka o Sabimaru: gdzie znaleźć

Zadanie poboczne: odnajdujemy nowe narzędzie protezy shinobi.

U Handlarza wiedzą Fujioki można nabyć za 500 senów Notatkę o Samaru. Jest to informacja o lokalizacji skarbu - Sabimaru, który można używać jako narzędzie protezy.

Pierwsza Poprzednia