Picture of Chris Bratt

Chris Bratt

Contributor

Chris is the host of People Make Games, a crowdfunded YouTube channel that tells cool stories about video games and how they're made.

ArtykułFallout 3, którego nie było

Projektanci opowiadają o oryginalnej wizji dla Van Buren.

W październiku 2008 roku Bethesda wydała Fallout 3 i na zawsze zmieniła popularną serią. Zniknęły modele 2D, izometryczny rzut kamery i podział na tury z poprzednich odsłon. Postawiono na podejście, które zdaniem twórców miało przemówić do większej grupy odbiorców, do klienta masowego. Pięć milionów egzemplarzy wysłanych do sklepów tylko w pierwszym tygodniu potwierdziło, że deweloperzy się nie pomylili. Nadal nie brakuje jednak fanów, którzy opłakują wprowadzone zmiany.

Krasnoludy bronią pozycji. Linię ciężko opancerzonej piechoty wspierają kusznicy, strzelcy i około pięćdziesiąt miotaczy ognia. Brodacze czekają cierpliwie na dużo liczniejszą falę zielonoskórych, która odbije się od defensywy. Przewaga liczebna jest po stronie przeciwnika, ale krasnale dysponują tajną bronią, czyli dwoma egzemplarzami działa Organ Gun, przypominającego instrument muzyczny. Narzędzie zniszczenia zamiast hymnów wysyła w powietrze pociski.