Picture of Artur Cnotalski

Artur Cnotalski

Autor

ArtykułRedakcyjne TOP 5 Gier 2017: Artur Cnotalski

Niech żyją mniejsze budżety.

ArtykułPiłka nożna i walka z hejtem - rozmawiamy z twórcą Football Manager

„Jest stresująco, ale i tak mam szczęście.”

ArtykułCiemna strona Valve

Steam coraz gorszy dla niezależnych twórców.

ArtykułDetroit: Become Human wytycza granicę człowieczeństwa - już graliśmy

Pierwsze wrażenia z nowej gry twórców Heavy Rain.

ArtykułMałaszyński: „Pamiętasz Turoka czy Heretica? Były zajebiste”

Rozmowa z głosem Star Lorda z LEGO Marvel Super Heroes 2.

ArtykułZabawa w wojnę

Ile realizmu warto poświęcić w imię dobrej rozgrywki?

ArtykułEpic Games poza grami: Unreal Engine w filmie

Siła napędowa technologicznej rewolucji.

ArtykułE3 2017 i urodzaj VR

Zaskakująca liczba zapowiedzi.

ArtykułGraliśmy w Fortnite od Epic Games

Wczesna wersja debiutuje w lipcu.

ArtykułObcy: Izolacja i dowódca Spartan

Rozmawiamy z Alistairem Hope'em z Creative Assembly.

ArtykułGenji i Hanamura w Heroes of the Storm - pierwsze wrażenia

Kolejna porcja Overwatch w grze MOBA od Blizzarda.

ArtykułKlimat i kreatywność w Prey

Ponowne spotkanie z grą twórców Dishonored.

ArtykułRozwój Total War - rozmawiamy z dyrektorem serii i szefem Creative Assembly

„Nigdy nie skończą nam się pomysły na tę serię.”

ArtykułNadchodzi Heroes of the Storm 2.0

Amazonka, skrzynki i inne nowości.

ArtykułCDP trzy lata później - rozmawiamy z szefami firmy

Jakie zmiany po transakcji z Merlinem?

ArtykułCzy kiedyś naprawdę dolecimy do Andromedy?

Tomasz Kisiel, kierownik łódzkiego Planetarium, opowiada o teraźniejszości i przyszłości.

ArtykułGraliśmy w polskie Get Even

Intrygująca mieszanka gatunkowa.

ArtykułJak powstawało polskie Get Even - rozmowa z The Farm 51

„Nauczyliśmy się tyle, że następną grę zrealizujemy jeszcze lepiej.”

ArtykułGry wideo kontra Konwencja Genewska

Czerwony Krzyż i problemy z powodu pięciu pikseli.

ArtykułGwint - graliśmy frakcją Nilfgaardu

Taktyka chłodnej kalkulacji.

ArtykułCzym zaskoczą towarzysze w Torment: Tides of Numenera

Niebanalne uniwersum, niebanalni kompani.

ArtykułSztuka w grach - tylko dla wybranych

Problematyczna zabawa formą.

ArtykułCall of Duty w kosmosie - rozmowa o kampanii Infinite Warfare

„Właśnie taką historię chcieliśmy opowiedzieć.”

ArtykułJak podbiliśmy świat w Civilization 6

Kronika pięciu milleniów niemieckiego rozwoju.

ArtykułRozmowa z Brianem Fargo: o Tormencie, Bard's Tale i przeszłości

„Zawsze ktoś będzie zawiedziony, nic na to nie poradzę.”

ArtykułDivinity: Original Sin 2 to imponujący sequel

Graliśmy w kontynuację Grzechu Pierworodnego.

ArtykułCivilization 6 dąży do doskonałości

Wrażenia z wczesnej wersji gry.

ArtykułMicrosoft walczy o rynek PC

Czy Valve ma kłopoty?

ArtykułNauczyciele z Blizzarda

Najlepsze szkolenie z gry drużynowej.

ArtykułChris Avellone, czyli człowiek-orkiestra

Ze współtwórcą kultowych gier RPG rozmawialiśmy podczas Digital Dragons.

ArtykułCuda ósmej generacji

Nowe PS4 to początek przełomowych zmian?

ArtykułTwórca Direct X i jego demony przeszłości

Alex St. John radzi twórcom, by poświęcali zdrowie i życie prywatne przy produkcji gier.

ArtykułHearthstone to wciągająca ruletka

Zabawa przypomina czasem wizytę w kasynie.

ArtykułQuo Vadis, Valve

Gigant bez skazy czy olbrzym na glinianych nogach?

ArtykułPrzechadzki w wirtualnym świecie

Problemy z symulatorami chodzenia.

ArtykułFilary zmęczenia

Pillars of Eternity - dobra gra, nie najlepsza rozgrywka.

ArtykułDota 2 - Secret podbija Szanghaj

Kiepskie warunki, świetna gra.

ArtykułE-sport, Valve i turniejowe problemy

Szanghaj i James „2GD” Harding.

ArtykułZapomniani bogowie i dziwne zwroty akcji

O Peterze Molyneux oraz zaufaniu do twórców.

ArtykułKto zapamiętał Remember Me?

Przemyślana stylistyka kontra zręcznościowa zabawa.

ArtykułArtur Cnotalski: Pięć najlepszych gier 2015 roku

Daleko od dużych, wysokobudżetowych produkcji.

ArtykułKodeks poprawności Wiedźmina 3

Różnorodność kontra autentyczność.

ArtykułDuelyst - wrażenia z wczesnej wersji

Karcianko-strategia od weteranów, pracujących m.in. przy Diablo 3.

Pierwsza Poprzednia