Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Assassin's Creed Syndicate - Sekwencja 8: Niedobrana para, Potrójna kradzież, Gry i zabawy, Ostatni akt

Niebezpieczna znajomość, czyli Jacob oraz Roth.

Wyzwól dodatkowe dzielnice miasta wykonując poboczne misje, jeżeli nie zrobiłeś tego wcześniej. Później wróć do pociągu, podejdź do tablicy z celami i rozpocznij sekwencję ósmą.

Misja: Niedobrana para

  • Cele dodatkowe: Złap przejeżdżający pociąg; Podpal wszystkie składy dynamitu

Gdy rozpoczniesz misję, musisz przejść do bocznej alejki - na lewo od budynku. Przejdź nią dalej i porozmawiaj z ochroniarzem przy drzwiach. Gdy cię wpuści, podejdź do Maxwella Rotha.

Wskakuj na pociąg, wysiadaj na najbliższej stacji

Po scence idź za Rothem, wsiądź do powozu i jedź w wyznaczone miejsce. Zatrzymaj się w odpowiednim punkcie, wysiadaj i znowu idź za towarzyszem. Stój na skraju budynku. Z prawej nadjedzie pociąg - wskocz na niego.

Wyskocz na stacji. Musisz tu zniszczyć 5 składów dynamitu. Zrób to po prostu podchodząc i podpalając cel. Wcześniej pokonaj okolicznych przeciwników - nie musisz się tu skradać, więc walka nie ma żadnego znaczenia dla przebiegu misji.

Dynamit jest oznaczony na ekranie czerwoną ikoną, kiedy dostrzeżesz go we wzroku orła. W przeciwnym razie na mapie widać zielone obszary. Materiałów nie da się jednak przegapić. Walcząc z wrogami używaj bomb, by poradzić sobie szybciej z oponentami.

Musisz porwać maszynistę

Po zniszczeniu wszystkich składów dynamitu włącz wzrok orła, by dostrzec maszynistę. Podejdź do niego, zajdź od tyłu i porwij. Następnie poprowadź go do lokomotywy, by zakończyć wspomnienie.

Misja: Potrójna kradzież

  • Cele dodatkowe: Nie zabijaj nikogo w okolicy celu; Nie pozwól, by któryś cel się wymknął

Tytuł misji jest nieco mylący, tak naprawdę chodzi o potrójne porwanie. Po scence wsiadaj do powozu i jedź do pierwszego oznaczonego punktu. Wysiądź i udaj się do środkowego z trzech zielonych okręgów na mapie. Chłopiec wskaże ci wejście do kanałów.

Porozmawiaj z chłopcem, by wskazał ci drogę

Skradaj się, ogłusz po drodze wrogów, którzy staną ci na drodze. Porwij cel i spokojnie wyjdź na powierzchnię. Idź powoli, by nie zwracać uwagi strażników. Wepchnij cel do powozu i jedź do kolejnego punktu.

Na miejscu znowu wysiadaj. Skradaj się. Przekradnij się szybko do parku, kiedy w pobliżu nie będzie zbyt wielu wrogów. Podejdź do celu zza pleców i porwij go. Powoli udaj się na ulicę i w stronę powozu.

Policjanta wyprowadź uliczką na tyłach budynku

Gdy wepchniesz drugi cel do wozu, pozostanie trzeci. To policjant, który znajduje się na ostatnim piętrze budynku. Wejdź na to piętro przez okno, gdy cel nie patrzy na zewnątrz. Porwij oficera i powoli udaj się na podwórze. Wyjdź tylnymi drzwiami na parterze i skręć w prawo, idź prosto i w lewo na ulicę. Później udaj się do powozu.

Po załadowaniu ostatniego porwanego jedź w wyznaczone miejsce, by zakończyć zadanie.

Misja: Gry i zabawy

  • Cele dodatkowe: Nie zabijaj przeciwników; Uratuj dzieci w mniej niż 2 minuty

Misja jest krótka i stosunkowo prosta. Po rozmowie z Rothem idź za nim i wsiadaj do powozu. Dotrzyjcie w wyznaczone miejsce. Znów idź za towarzyszem, wejdziecie na dach. Po chwili otrzymasz zadanie podłożenia dynamitu w czterech punktach przy budynku poniżej.

Zejdź na dół, skradając się ogłusz patrolujących dookoła wrogów. Nie musisz się śpieszyć. Później pozbądź się pozostałych przeciwników i spokojnie chwytaj skrzynki z dynamitem, a później kładź je w oznaczonych na zielono punktach.

Połóż dynamit w oznaczonych punktach

Gdy podłożysz ostatnią skrzynię, wracaj na dach do Rotha. Zacznie się scenka, a po niej otrzymasz nowe zadanie. Musisz uratować dzieci.

Biegnij do budynku, wejdź przez okno i podejdź do przodu, by otworzyć drzwi od środka. Następnie weź leżące dzieci - jedno po drugim - i wynieś je przed budynek, w oznaczone miejsce. Połóż każde na chodniku.

Gdy uratujesz trzeciego dzieciaka, zacznie się scenka. To koniec misji.

Misja: Ostatni akt

  • Cele dodatkowe: Zabij sobowtóry bez użycia broni dystansowej; Ucieknij z teatru w mniej niż 90 sekund

Po rozpoczęciu misji musisz dostać się do teatru. Włącz wzrok orła, by podświetlić wrogów. Po prawej stronie, na rogu skwerku stoi samotny przeciwnik - ogłusz go i okradnij, by zabrać mu maskę.

Gdy Jacob nałoży maskę, podejdź do kobiety oznaczonej zieloną ikoną. Idź za nią, będąc cały czas między innymi ludźmi. W ten sposób dostaniesz się do budynku. W środku wejdź na górę i dotrzyj do punktu widokowego.

Po zdobyciu maski podążaj za kobietą

Po scence nie musisz się skradać. Zabij po kolei sobowtórów, zostawiając na sam koniec tego na ostatnim piętrze. Co ważne, reszta nie reaguje na bójki i głośne zabójstwa pozostałych. Kiedy zlikwidujesz ostatniego, zacznie się kolejna scenka.

Po filmiku, jeżeli jesteś na ostatnim piętrze, wystarczy rzucić w Rotha nożem z balkonu. To wszystko. Teraz pozostaje ucieczka. Po scence egzekucji biegnij w stronę głównego wyjścia.

Po zabiciu sobowtórów zlikwiduj po prostu Rotha rzucając nożem

Przed wyjściem wspinaj się szybko przy użyciu linki na ostatnie piętro teatru. Idź tam prosto i w prawo, zeskocz ze schodów. Później przejdź w stronę ikony wyjścia, by zakończyć misję i ósmą sekwencję.

Następnie: Assassin's Creed Syndicate - Sekwencja 9: Podwójny kłopot, Strój wieczorowy, Polityka rodzinna, Pamiętna noc

Powrót do spisu treści: Assassin's Creed Syndicate - Poradnik, Solucja

Read this next