Wiedźmin 3 - Znak Yrden: pułapka, spowolnienie

Jak używać i wzmocnić.

Yrden to jeden ze Znaków w grze Wiedźmin 3, pomagający Geraltowi w walce. Pozwala stworzyć na ziemi pułapkę, która osłabia wrogów znajdujących się w jej zasięgu.

Na tej stronie:

Działanie Yrden

Oto najważniejsze cechy Znaku:

  • Podstawowa wersja Znaku powoduje spowolnienie przeciwników
  • Przeciwnicy muszą znajdować się w obszarze Yrden, aby Znak na nich działał
wiedzmin_3_yrden_1
  • Yrden idealnie sprawdza się w walce z dużymi przeciwnikami, bo znacznie ułatwia uskok przez ich potężnymi atakami
  • Warto używać też tego Znaku do opanowania dużej grupy szybkich wrogów, np. Nekkerów
  • Złapanie Północnic i Południc w Yrden to warunek zadania im jakichkolwiek obrażeń (nie licząc olejów czy eliksirów)

Alternatywny tryb Yrden rani przeciwników na dużym obszarze i niszczy przelatujące obok pociski. Dowiedz się więcej na naszej stronie o alternatywnych trybach Znaków.

Jak rozwijać Yrden

Pierwsza umiejętność związana z Yrden - Podtrzymanie Glifu - jest bardzo mocna, bo już za jeden punkt przedłuża działanie Znaku o 5 sekund. Dodatkowa inwestycja powoli postawić dwie pułapki, pokrywając duży obszar.

Tryb alternatywny, a więc Magiczna pułapka, nie brzmi zbyt zachęcająco, ale pozwala postawić na ziemi aż 7 ładunków, które razem potrafią wyrządzić dużo szkód. Nie zalecamy jednak kupowania tej umiejętności graczom, którzy preferują dynamiczną walkę.

Moc Yrden i Naładowanie glifu kup tylko wtedy, jeśli naprawdę często korzystasz z tego Znaku.

Następnie: Wiedźmin 3 - Znak Aard: fala uderzeniowa

Spis treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Wiedźmin 3 - Znak Igni: ogień, podpalanie