Wiedźmin 3 - Znak Igni: ogień, podpalanie

Jak używać i wzmocnić.

Igni to jeden z dwóch typowo ofensywnych Znaków w grze Wiedźmin 3. Rzucając go, Geralt zadaje obrażenia wrogom i ma szansę ich podpalić.

Na tej stronie:

Działanie Igni

Oto najważniejsze cechy Znaku:

  • Fala ognia wywołana przez ognia zadaje przeciwnikom obrażenia
  • Ma również szansę ich podpalić, przy czym im mocniej rozwinięty Znak, tym większa szansa
wiedzmin_3_igni_2
  • Podpaleni przeciwnicy są chwilowo wyłączeni z walki i podatni na ciosy, bo próbują się ugasić (nie dotyczy to dużych wrogów, np. cyklopa czy golema)
  • Niektórzy przeciwnicy są szczególnie podatni na ogień: to np. wszelkie wodne stwory, jak utopce czy baby wodne, a także łatwopalny Leszy
  • Jeżeli widzisz w powietrzu zielono-żółty gaz, Geralt może rzucić w jego stronę Igni, by wywołać większą falę ognia (i przy okazji pozbyć się gazu)
  • Geralt może za pomocą Igni podpalać wybuchowe beczki

Alternatywny tryb Igni to ciągły strumień ognia, który podpala i rani wrogów. Dowiedz się więcej na naszej stronie o alternatywnych trybach Znaków.

Jak rozwijać Igni

Wśród umiejętności związanych z Igni, na pewno warto zainwestować w Stopienie pancerza, które sprawia, że ogień permanentnie niszczy osłonę wrogów - nie tylko ludzkich.

Strumień ognia to najprawdopodobniej najprzydatniejszy tryb alternatywny Znaku w Wiedźminie 3. Zadaje duże obrażenia i z łatwością podpala wrogów, nawet jeśli nie zajmą się ogniem od razu. Szczególnie dobrze sprawdza się, gdy przeciwnicy nadciągają z jednego kierunku.

Zainteresuj się też umiejętnością Piromania, która nawet na pierwszym poziomie bardzo mocno zwiększa szansę na podpalenie, a także Mocą Igni, jeśli często korzystasz z tego Znaku.

Następnie: Wiedźmin 3 - Do czego służy medytacja

Spis treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Wiedźmin 3 - Znak Aard: fala uderzeniowa

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor  |  PrzemWan

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami