Wiedźmin 3 - Wieża znikąd

Magiczna wieża, szukanie klucza i rytuał - zadanie poboczne w Skellige.

Zadanie Wieża znikąd to misja poboczna w grze Wiedźmin 3, która pojawia się na północno wschodniej wysepce w Skellige. Udaj się do wioski i zacznij rozmowę z tubylcami (1) przebywającymi w jej centrum. Okaże się, że na wyspie nagle znikąd pojawiła się wieża wzniecająca burze i sztormy, które uniemożliwiają prace rybakom.

wiedzmin_3_wieza_1

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Sugerowany poziom doświadczenia dla tej misji to 30.

Na tej stronie:

Droga do wieży

Skieruj się w kierunku wieży na zachodzie (2). Wejdź do środka wchodząc po schodach, a potem przejdź przez portal z lewej. Na miejscu natkniesz się na golema, który po chwili cię zaatakuje. Korzystaj ze znaku Quen i uników, aby obronić się przed atakami, a samemu wyprowadzaj je po skorzystaniu z Aard, który na chwilę unieruchomi rywala.

Po walce podejdź do człowieka uwięzionego za magiczną barierą z lewej. Dowiesz się, że został on uwięziony w wieży, a ta teleportowała się na wyspę w wyniku pewnego eksperymentu. Teraz będziesz musiał pomóc mu się wydostać. Odwróć się o 180 stopni i rusz przed siebie.

Poszukiwania klucza i książki

Twoim celem będzie znalezienie klucza. Wskocz do wody i zacznij płynąć podziemnym tunelem w lewo. Po wyjściu na powierzchnię zabij kilka arghuli, które wyjdą przez portal, po czym udaj się na podwyższenie z prawej, gdzie znajdziesz klucz. Wróć do wody i zacznij płynąć w lewo. Otwórz przejście znalezionym kluczem, a w bibliotece zacznij rozglądać się za książką „Globalne Otwarcie Gotfryda".

Książkę znajdziesz między szafkami na ziemi z prawej strony. Po jej podniesieniu w lokacji zacznie rozprzestrzeniać się gaz. Wskocz szybko do wody i wróć do czarodzieja. Przekaż mu księgę, a po uwolnieniu porozmawiaj. Następnie wyrusz z nim w stronę miejsca dezaktywującego wieżę.

wiedzmin_3_wieza_2
W trakcie walki z golemem korzystaj z wyładowań, aby go osłabić

Rytuał

Po przejściu przez magiczną barierę mag rozpocznie rytuał. W jego trackie z portalu wyjdzie żywiołak ziemi, z którym rozpocznij walkę (przydadzą się znaki Quen oraz Aard). W trakcie pojedynku, co pewien czas na ziemi będą pojawiać się błyskawice, a chwilę po nich wyładowania. W ich trakcie staraj się nie stać na niebezpiecznym polu, ponieważ wyładowania zabierają sporo zdrowia. Wykorzystaj je natomiast do walki z golemem, ponieważ rażą również jego.

Po zabiciu potwora ponownie porozmawiaj z magiem. Po przeniesieniu się teleportem dopłyń do brzegu i porozmawiaj z wieśniakami.

Zobacz także: Wiedźmin 3 - Zadania poboczne (spis alfabetyczny)

Spis treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami