Wiedźmin 3 - Śmiertelne grzechy

Von Gratz, kochanek Priscilli - zadanie poboczne w Novigradzie.

Śmiertelne grzechy to zadanie poboczne w grze Wiedźmin 3, które wykonasz w regionie Novigrad. Aktywuje się ono automatycznie po wypełnieniu misji Kabaret.

Uwaga: Sugerowany poziom doświadczenia - 16

Na tej stronie:

Rozmowa z Von Gratzem, kanały

Po rozmowie z doktorem von Gratzem (1) udaj się do Zimorodka (2). Możesz dotrzeć tam automatycznie z lekarzem lub wybierając się samemu.

025_wiedzmin_3_dziki_gon_zadanie_novigrad_smiertelne_grzechy

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Na miejscu zejdź z doktorem do kanałów i zacznij iść przed siebie zabijając napotkane utopce. W pewnej chwili dotrzecie do drewnianych schodów, którymi skierujcie się na górę. W prosektorium udaj się w prawo i podejdź do stołu z ciałem krasnoluda.

Rozpocznij razem z Gratzem oględziny zwłok. Po zakończeniu w kostnicy pojawi się koroner, a następnie Nataniel, po czym zostaniecie wyprowadzeni na zewnątrz.

Zbieracz zwłok, Eustachy, warsztat cieśli

Kolejnym celem będzie przeprowadzenie dochodzenia. Zacznij od przesłuchania zbieracza zwłok, Eustachego, którego spotkasz w pobliżu kostnicy. W trakcie rozmowy będziesz musiał nieco go obtłuc, przekupić lub przekonać znakiem Aksji, żeby zdradził ci nieco informacji. Chodzi o liścik na ludzkiej skórze z imieniem Priscilla.

Drugim miejscem jest warsztat cieśli (3). Po dotarciu do niego zapukaj w drewniane drzwi. Otworzy ci brat zmarłego, którego możesz wypytać o parę rzeczy. Następnie skorzystaj z wiedźmińskich zmysłów i przyjrzyj się stosowi, śladom na ziemi i notatce z lewej.

Kiedy skończysz wejdź do budynku. W pomieszczeniu rozejrzyj się za śladami walki (przewrócone krzesło) oraz krwi (na ziemi). Spójrz także na szafkę z lewej oraz regał z prawej, gdzie znajdziesz ślady formaliny. Na koniec opowiedz krasnoludowi o wnioskach, jakie udało ci się wyciągnąć.

Opuść warsztat i skieruj się w stronę zaułka (4), gdzie zaatakowano Priscillę. Przed zaułkiem wartownik powie ci, że nieopodal czeka na ciebie koroner z kolejną ofiarą. Zacznij dochodzenie sprawdzając koksownik i unoszący się zapach.

Po chwili zaatakuje cię kilku mieszczan, z którymi zacznij walkę na pięści. Najważniejsze, to wyciąganie ich pojedynczo, a nie wchodzenie między nich. Po walce zaczniesz rozmowę ze znajomą Priscilli, która powie ci, że chciała ze znajomymi samemu dopaść mordercę.

026_wiedzmin_3_dziki_gon_zadanie_novigrad_smiertelne_grzechy
Zwróć uwagę na ślady w zaułku

Koroner, rezydencja Vegelbudów

Po rozmowie kontynuuj oględziny miejsca skupiając się zwłaszcza na śladach na ziemi. Po zakończeniu dochodzenia udaj się do koronera (5) czekającego w prosektorium. W trakcie sekcji znajdziecie list z imieniem kolejne ofiary - Patrycji Vegelbud. Od razu udaj się do rezydencji Vegelbudów (6) na wschodzie.

Porozmawiaj ze strażnikiem, a po scence z Ingrid i dotarciu do pokoju jej matki zacznij gonić mordercę. Po wybiegnięciu na plac zaatakują cię żołnierze. Zacznij z nimi walczyć, a po chwili włączy się następny przerywnik.

Niestety morderca zdoła w tym czasie uciec. W trakcie oględzin zwłok Patrycji znajdziesz kolejny list z nazwą ofiary. Chodzi o Anneke przebywającą w Kuternodze Katarzynie (7) w Novigradzie.

Po dotarciu na miejsce wbiegnij na drugie piętro, gdzie spotkasz... Nataniela torturującego dziewczynę. Możesz go zaatakować lub spróbować porozmawiać. W pierwszym przypadku po walce uwolnij dziewczynę i wróć do Jaskra przebywającego w szpitalu.

W drugim dowiesz się, że to nie Nataniel jest mordercą, tylko koroner. Zamiast do Jaskra udaj się wtedy do magazynu (8) w porcie. Zdecyduj również czy pomożesz Anneke czy zostawisz ją na pastwę sadysty (możesz przekonać Nataniela znakiem Aksji lub go zabić).

Po dotarciu do magazynu zacznij rozmowę z koronerem. Dowiesz się, że to wampir wyższego stopnia. Możesz też poznać motywy jego działa. Finalnie i tak dojdzie do walki. W jej trakcie korzystaj ze znaku Quen zapewniającego osłonę przed jednym uderzeniem wroga.

Samemu, jak najszybciej doskakuj do przeciwnika i cały czas wyprowadzaj ciosy nie dając mu czasu na regenerację. Po walce przeszukaj ciało i wróć do Jaskra.

Zobacz także: Wiedźmin 3 - Zadania poboczne (spis alfabetyczny)

Spis treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami