Wiedźmin 3 - skrzynia niedaleko młyna w Białym Sadzie: jak otworzyć

Gdzie jest klucz, zadanie Temerskie precjoza.

Przebywając w Białym Sadzie w grze Wiedźmin 3, możesz natknąć się na skrzynię w chacie niedaleko młyna. Na tej stronie dowiesz się, jak ją otworzyć i jednocześnie zrealizować zadanie Temerskie precjoza.

Na tej stronie:

Lokalizacja skrzyni

Skrzynia znajduje się w chacie (1) niedaleko młyna (2) w Białym Sadzie.

wiedzmin_3_mlyn_1

Aby się do niej dostać, wejdź do chaty, a następnie Znakiem Aard oczyść drogę do piwnicy (3). Na końcu podziemnego korytarza znajduje się kilka skrzyń, w tym jedna zamknięta.

wiedzmin_3_mlyn_2

Gdzie jest klucz

Klucz z temerską lilią, którzy pozwoli ci otworzyć skrzynię, znajduje się przy ciele (4) leżącym na brzegu rzeki, na zachód od młyna.

wiedzmin_3_mlyn_3

Po zebraniu klucza, zanurkuj w wodzie i przeszukaj znajdującą się po powierzchnią skrzynię (5), w której znajdziesz kilka cennych przedmiotów oraz rozkazy wojskowe, które poprowadzą cię wprost do skrzyni nieopodal młyna. Rozpocznie się też zadanie Temerskie precjoza.

Jeżeli przed znalezieniem zamkniętej skrzyni odszukasz trupa z kluczem, będziesz więc miał łatwiejsze zadanie, bo gra poprowadzi cię do skarbu.

W skrzyni znajdziesz temerską żytnią, pieniądze, kilka cennych przedmiotów i nilfgaardzki długi miecz stalowy.

Następnie: Wiedźmin 3 - gdzie sprzedawać trofea

Spis treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Wiedźmin 3 - najlepszy rynsztunek