Wiedźmin 3 - Mistrz areny

Walka z duchem na arenie - zadanie poboczne w Skellige.

Zadanie Mistrz areny w grze Wiedźmin 3 pojawi się w dzienniku po rozmowie z dwoma wojownikami (1), którzy przebywają na wieżyczce obronnej w wiosce na północno zachodniej wyspie. Sugerowany poziom doświadczenia to 14.

wiedzmin_3_arena_1

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Poczekaj, aż zaczną mówić o upiorze na arenie, po czym włącz się do dyskusji. Dowiesz się od nich o duchu, który stale przebywa na pobliskiej arenie służącej do walk. Udaj się na nią i stań do walki z upiorem. Jeśli chcesz ułatwić sobie zadanie, to skorzystaj ze znaku Yrden, który spowolni wroga, dając ci możliwość zadawania większych ran. Po wygraniu i odczekaniu około dnia okaże się, że przeciwnik powrócił.

Powtórz walkę, ale tym razem przegraj. Okaże się, że przepędzisz go właśnie, dając ze sobą wygrać. Wróć teraz do strażników po nagrodę. Jeśli wrócisz z czasem do strażników, to otrzymasz od nich pieniądze za procent od walk.

Drugi wariant rozwiązania zadania, to udanie się na arenę przed rozmową z wojownikami i podłożenie się w walce. Strażnicy podarują ci w tym przypadku nagrodę, chociaż nieco mniejszą.

Zobacz także: Wiedźmin 3 - Zadania poboczne (spis alfabetyczny)

Spis treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami