Wiedźmin 3 - Miecze i pierogi

Kowal Hattori, ochroniarz Sukrus - zadanie poboczne w Novigradzie.

Miecze i pierogi to kolejna misja poboczna w grze Wiedźmin 3 w regionie Novigrad. W jej trakcie pomożesz kowalowi Hattoriemu ponownie otworzyć swoją kuźnię.

Uwaga: Sugerowany poziom doświadczenia - 24

Na tej stronie:

Porozmawiaj z Hattorim, udaj się po zmroku do doków

Zadanie możesz aktywować u kowala Hattori (1) znajdującego się w swoim zakładzie na południe miasta. W trakcie rozmowy z nim dowiesz się, że ma problem z handlowaniem mieczami i zbrojami ze względu na pewnego typa z półświatka, który kontroluje rynek.

028_wiedzmin_3_dziki_gon_zadanie_novigrad_miecze_pierogi

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Jeśli chcesz pomóc kowalowi, to udaj się po zmroku do portu (2), aby zapewnić mu ochronę podczas rozmów biznesowych. Po dotarciu na miejsce Hattori zacznie kierować się z tobą w stronę osób, z którymi ma przeprowadzić transakcję.

Podążaj za nim, a kiedy dotrzecie na miejsce włączy się scenka. W jej trakcie przejmiesz kontrolę nad negocjacjami w sprawie umowy. Początkowo rozmówcy zaproponują pobieranie 50 procent od każdej dostawy.

W trakcie rozmowy możesz przyjąć ofertę zbirów lub rozpocząć negocjacje. Jeśli będziesz cały czas naciskał oponentów i nie zareagujesz nawet, gdy będą chcieli odejść, to uda ci się wynegocjować maksymalnie 25 procent. Bez względu na przebieg rozmowy w jej trakcie pojawią się krasnoludy Tasaka.

Najmij ochroniarza, Sukrusa

Rozpocznij z nimi walkę, starając się atakować wrogów pojedynczo. Po walce przejdź z Hattorim i zbirem przez drewniane drzwi. Wejdźcie w głąb miasta, gdzie rozpocznie się kolejna scenka, w której zbir Cyna powie o obecnej sytuacji. Podczas dialogu Hattori ucieknie do swojej pierogarni. Udaj się tam za nim.

Przestraszony kowal poprosi cię o załatwienie ochroniarza. Chodzi o przebywającego w Jesiotrze (3) Sukrusa. Hattori korzystał już kiedyś z jego usług, ale nie zapłacił mu za nie. Po dotarciu na miejsce zobaczysz, jak Sukrus bije się z kupcem. Włącz się do walki.

029_wiedzmin_3_dziki_gon_zadanie_novigrad_miecze_pierogi
W walce na pięści wyprowadzaj mocne ciosy

Po chwili rozpocznie się scenka, a po jej zakończeniu staniesz do walki z Sukrusem. Blokuj jego ciosy, a samemu wyprowadzaj mocne uderzenia, kiedy to tylko możliwe. W ten sposób przełamiesz gardę przeciwnika i będziesz w stanie szybko powalić go na ziemię. Po pojedynku Sukrus zaproponuje ci piwo w karczmie.

W trakcie rozmowy Sukrus zgodzi się zostać ochroniarzem jeśli rozwiążesz sprawę miodu, który okazał się nieudanym interesem ze szwagrem. Udaj się do magazynu (4) z miodem znajdującego się na statku przy przystani.

Sprawę możesz rozwiązać na dwa sposoby. Przekonać kupca, aby oddał Sukrusowi pieniądze (uczynisz to przy pomocy znaku Aksji) lub zniszczyć zapasy miodu (zacznij uderzać mieczem w beczki, a potem broń się chwilę przed załogą).

Magazyn Van Hoorna

Po załatwieniu sprawy wróć do Sukrusa, który zgodzi się przyjąć robotę. Udaj się do Hattoriego, który zapłaci ci za pomoc w sprawie. Poprosi cię przy tym o kolejną rzecz. Tym razem masz załatwić składniki niezbędne dla kowala. Wyjdź z pierogarni i powiedz o planie Sukrusowi siedzącemu na ławce.

Ochroniarz powie, aby spotkać we wskazanym miejscu (5) po zmroku. Po rozmowie wyrusz na północ w stronę pobliskiego magazynu i rozpocznij rozmowę z krasnoludem strażnikiem. Musisz przekonać go, aby wpuścił cię do środka. Możesz to osiągnąć dając mu 200 koron lub używając znaku Aksji.

030_wiedzmin_3_dziki_gon_zadanie_novigrad_miecze_pierogi
Skrzynki śmierdzące amoniakiem poznasz po czerwonym kolorze, dzięki wiedźmińskim zmysłom

W magazynie musisz oznaczyć kredą trzy skrzynie z niezbędnymi składnikami. Poznasz je po unoszącym się zapachu amoniaku. Wystarczy skorzystać z wiedźmińskich zmysłów, aby szybko zlokalizować odpowiednie skrzynie (dwie z lewej, jedna z prawej strony patrząc od wejścia).

Opuść magazyn, gdzie rozpocznie się kolejna scenka. Bez względu na wybraną odpowiedź rozpocznie się walka z van Hoornem i jego ludźmi. Po walce wróć do Hattoriego, który powie, że wykuje dla ciebie obiecany miecz. Odwiedź kowala po kilku dniach, kiedy oręż będzie gotowy (możesz też pomedytować kilka godzin, aby przyspieszyć czas oczekiwania).

Zobacz także: Wiedźmin 3 - Zadania poboczne (spis alfabetyczny)

Spis treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami