Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Warsaw Games Week 2017 - dziś ostatni dzień imprezy

Wszystko w jednym miejscu.

Już 13 października w stolicy startuje trzecia edycja Warsaw Games Week. Impreza wspierana jest przez największe firmy na polskim rynku gier wideo i oferuje sporo przedpremierowych pokazów najważniejszych tytułów - oraz mnóstwo innych atrakcji.

Miejsce akcji to ponownie budynek EXPO XXI przy ulicy Ignacego Prądzyńskiego 12/14. Posiadacze biletów wejdą na teren w piątek od godziny 10:00. Sprzedaż wejściówek trwa na oficjalnej stronie.

W sprzedaży dostępne są bilety indywidualne i rodzinne (różne warianty od 3 do 6 osób). W dniach imprezy również będzie można kupić bilet, lecz będzie on droższy - nie wspominając o kolejkach. Tylko zakup w przedsprzedaży gwarantuje wejście. Sprzedaż biletów w kasach będzie uzależniona od liczby uczestników jednocześnie przebywających na terenie imprezy.

Wydarzenie odbędzie się w następujących dniach:

  • 13.10.2017 (piątek) - w godzinach 10:00 - 20:00
  • 14.10.2017 (sobota) - 9:00 - 19:00
  • 15.10.2017 (niedziela) - 9:00 - 17:00

Poniższy artykuł będzie aktualizowany, wraz z publikacją kolejnych informacji na temat imprezy.


Cenega

Polski dystrybutor odpowiedzialny za szereg największych serii na rynku pozwoli sprawdzić przed premierą sporo interesujących gier na sporym stoisku.

W strefie Cenegi zobaczymy lub zagramy w Śródziemie: Cień Wojny oraz przyszłoroczne Monster Hunter: World czy polskie Frostpunk. Planowana premiera tych dwóch ostatnich gier to dopiero 2018 rok, więc targi będą okazją, by sprawdzić projekty dużo wcześniej.

Do tego spojrzenie na produkcje dostępne już na rynku, jak Total War: Warhammer 2 oraz NBA 2K18, pokaz Wolfenstein 2: The New Colossus, Sonic Forces, Titan Siege, Ancestors Legacy, The Evil Within 2 oraz strefa LEGO: Marvel Super Heroes 2, Ninjago Movie - Gra wideo, Worlds oraz City: Tajny Agent.

To jeszcze nie wszystko, ponieważ do zestawienia dołączyły gry od firmy Bandai Namco: Project Cars 2 z symulatorem na zaawansowanej, ruchomej platformie i Tekken 7 oraz Ni No Kuni 2: Revenant Kingdom i Dragon Ball FighterZ, w które będzie można zagrać przed premierą. Odwiedzający strefę Cenegi będą mogli wziąć udział w zawodach wyścigowych i podjąć się rywalizacji o kierownicę Thrustmaster.

Miłośnicy bijatyk będą mieli możliwość wzięcia udziału w turnieju Tekken 7, będącym częścią oficjalnego cyklu World Tekken Tour. Główną nagrodą 5 tys. złotych. Zapisy trwają na oficjalnej stronie. Na imprezie odbędzie się też turniej Dragon Ball FighterZ.

Na najnowszej edycji imprezy po raz kolejny nie zabraknie marki Good Loot. Oferta znanych już gadżetów i ubrań, które będzie można nabyć w naszej strefie, zostanie wzbogacona o nowości z uniwersów Star Wars, Marvel oraz Warhammer 40K, które trafią do sklepów na przełomie października i listopada.


PlayStation - Sony

W strefie PlayStation na ponad 1200 metrach kwadratowych umieszczonych zostanie ponad 100 stanowisk do grania. Przed premierą zagramy w Gran Turismo Sport, Detroit: Become Human oraz w Star Wars:Battlefront 2.

To nie wszystko, ponieważ Sony przygotowuje także specjalną strefę do podziwiania rozgrywki w rozdzielczości 4K i HDR, co zaprezentowane zostanie na przykładach Uncharted: Zaginione Dziedzictwo, FIFA 18 czy Matterfall.

Do tego strefa wirtualnej rzeczywistości, która w ubiegłym roku cieszyła się ogromną popularnością. Na 20 stanowiskach dostępne będą nowe gry dla Playstation VR.

Do tego strefa Playlink, w której sprawdzimy produkcje PS4 ze wsparciem dla smartfonów: Hidden Agenda, Wiedza to potęga, To jesteś Ty! oraz Frantics.

Dla abonentów PlayStation Plus będzie też możliwość skorzystania ze specjalnie przygotowanej Strefy Chillout, konkursy na scenie głównej i spotkanie z ekipą PlayStation Plus Extra.


Xbox - Microsoft

W Warszawie pokazana zostanie konsola Xbox One X, debiutująca dopiero 7 listopada, więc WGW będzie okazją do wcześniejszego wypróbowania sprzętu. Do tego produkcje przygotowane specjalni z myślą o możliwościach nowej platformy: Assassin's Creed: Origins i Forza Motorsport 7.

Na stoisku o powierzchni ponad 1000 m2 do użytku odwiedzających udostępnionych zostanie ponad sto stanowisk do gry. W części dedykowanej nowej konsoli dostępne będą stanowiska Xbox One X z Forza Motorsport 7, Assassin's Creed Origins, Śródziemie: Cień Mordoru, Gears of War 4 oraz Rise of the Tomb Raider, w jakości 4K.

Dodatkowo, na strefie powstanie między innymi część motoryzacyjna, w której fani wyścigów będą mieli możliwość zagrać w Forza Motorsport 7 na konsolach Xbox One X wyposażonych w symulatory wyścigowe z kierownicami firmy Thrustmaster. Do tego atrakcje dla zwolenników PC - strefy wyposażone w laptopy ASUS ROG oraz DELL Alienware. Strefa Windows 10 zaoferuje również możliwość rozgrywki pomiędzy komputerami i konsolami, dzięki usłudze Xbox Play Anywhere.


Ubisoft

Francuski wydawca także szykuje sto stanowisk do grania. Ponownie pojawi się South Park: The Fractured But Whole, choć tym razem - w odróżnieniu poprzedniej imprezy - już po premierze. Podczas Warsaw Games Week odbędzie się konkurs dla fanów South Park, w którym do wygrania będą figurki z wizerunkami bohaterów kreskówki.

Graczy, którzy cenią sobie aktywność fizyczną, zainteresuje zapewne kolejna odsłona tanecznej serii - Just Dance 2018. Wokół tytułu przygotowano także różnorodne aktywności. Jedną z nich będzie możliwość wzięcia udziału w konkursie. Najlepsi tancerze zostaną nagrodzeni gadżetami związanymi z Just Dance 2018.

Ubisoft przywiezie także intrygujące Transference dla fanów wirtualnej rzeczywistości. To thriller psychologiczny, a ciekawostką jest fakt, że przedstawiona historia ma całkowicie nieliniowy przebieg, a losy bohaterów uzależnione są od tego, jakie decyzje w trakcie rozgrywki podejmie gracz.

W strefie Ubisoft rozegrane zostaną też półfinały, mecz o trzecie miejsce oraz finał Mistrzostw Polski w Rainbow Six Siege, z pulą nagród w wysokości 20 tysięcy złotych.


Activision

Podczas targów odwiedzający będą mieli okazję przetestować Call of Duty: WW2 oraz Destiny 2. Entuzjaści tej pierwsze serii sprawdą multiplayer produkcji Sledgehammer Games, natomiast fani Bungie - szereg wyzwań w kontynuacji hitu studia. Tytuł niedługo będzie dostępny także na PC. Poza tym, dla odwiedzających przewidziane są niespodzianki dotyczące obu gier. Stoiska firmy Activision znajdują się w Hali 3.

Na WGW odbędzie się także premierowa prezentacja plakatów Destiny 2, przygotowanych przez Krzysztofa Iwańskiego, Maksa Bereskiego oraz Patryka Hardzieja. Prace zostały zainspirowane Destiny 2 i oddają hołd Polskiej Szkole Plakatu. Grafiki będzie można oglądać na stoisku Destiny 2 przez cały okres trwania Warsaw Games Week 2017. Ci, którzy dotrą na miejsce jako pierwsi, będą mogli odebrać ich kopie.

Odwiedzający Warsaw Games Week mogą przyjść ze swoim Oddziałem i przetestować wybrane mapy wieloosobowe dostępne w Call of Duty: WW2 na 24 konsolach PlayStation 4.


T-Mobile

Partner tytularny imprezy to najnowsze technologie 3D, VR, otwarte turnieje dla publiczności, a także miejsce na najnowsze modele komputerów dla graczy od firmy Asus.

W strefie 3D zeskanujemy twarz telefonem Sony XZ1, do tego zawody Project Cars na symulatorze, w wersji PlayStation VR, Strefa VR z Asus i wielokierunkową bieżnią, dostępną po raz pierwszy dla szerszej publiczności, turniej w League of Legends oraz atrakcja specjalna - sejf z nagrodą - laptop ASUS Republic of Gamers Strix GL56. Kkażdy uczestnik targów lub aktywacji na strefie T-Mobile będzie mógł dokonać próby jego otwarcia.


Inni

Do grona wystawców z poprzednich lat, jak Activision, Cenega, Microsoft, Sony i Ubisoft dołączają kolejni: Drobiny Czasu, ESL, Galeria Plakatu, Good Loot, Gundam Polska, Imgn.pro, Komikslandia, Kruger&Matz, Lenovo, Magazyn Pixel, Modecom, Muve, Nintendo, Przystangracza i Sprzymierzeni BF, RedBull, Saturn i Seagate.

W tym roku Warsaw Games Week łączy także siły z LifeTube Video Fest, na którym będzie można spotkać najpopularniejszych twórców YouTube Podczas wydarzenia przewidziane są panele, sesje Q&A, warsztaty oraz konkursy. Uczestnicy mogą liczyć na wyjątkowe akcenty muzyczne.


Warsaw Games Week to wydarzenie, które przyciąga nie tylko zapalonych graczy pecetów i konsol, ale także ze względu na moc aktywności jest wspaniałym miejscem dla całych rodzin! W tym roku partnerem rozbudowanej strefy junior został E.Wedel, co pozwoliło na zwiększenie liczby atrakcji dla najmłodszych.

Dla najmłodszych

Warsaw Games Week przyciąga nie tylko zapalonych graczy pecetów i konsol, ale także całe rodziny i młodszych fanów. W tym roku partnerem strefy junior jest Wedel, co pozwoliło na zwiększenie liczby atrakcji - zapewniają organizatorzy.

Na Hali numer 3 znajdą się gry: Sonic Forces, LEGO Marvel Super Heroes 2, LEGO Ninjago Movie, LEGO City Tajny agent oraz LEGO Worlds, natomiast Hala 1 to Strefa Junior E.Wedel: warsztaty z robotyki dla młodszych dzieci, Mindflex (przesuwanie drobnych przedmiotów za pomocą fal mózgowych) czy Knoocker (interaktywna ścianka, która pozwala na grę przy pomocy niemalże każdej piłeczki).

Również Microsoft zadbał, by stanowiska Xbox z grami były oznaczone zgodnie z klasyfikacją PEGI, a prezentowane na nich treści odpowiednie dla wieku gości. Dla najmłodszych fanów kreatywnych gier powstanie dedykowana strefa Minecraft, na konsolach Xbox oraz komputerach z systemem Windows 10.


Konkurs cosplay

Wraz z trzecią edycją Warsaw Games Week wraca też szansa na wzięcie udziału w konkursie na najlepszy cosplay, pod patronatem PlayStation oraz Good Loot. Na cosplayerów, którzy przygotują najlepsze stroje czeka nagroda główna w wysokości 2,5 tys. zł.

Oprócz tego, jury wyłoni również stroje, które otrzymają wyróżnienia. Pula nagród wyróżnień wynosi łącznie 1,5 tys. zł. Na zwycięzców czekają również nagrody rzeczowe - ubrania i gadżety od Good Loot oraz konsola PlayStation 4 Pro i 2 kontrolery Dual Shock 4 od PlayStation.

W tym roku w jury zasiądą cosplayer Michał Gwiazda z Crafts of Two, Tadeusz Zieliński oraz Kinga Kujawska, jako reprezentantka PlayStation. Konkurs odbędzie się w sobotę - 14 października - o godzinie 15:00, na scenie głównej w hali numer 3. Zgłoszenia osób, które chciałyby wystartować w konkursie należy wysyłać na adres konkurs@cenega.com.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze