Tons of Guns - Poradnik na iPhone, iPad

Zestaw porad i wskazówek do gry na iPhone'y i iPady - Tons of Guns. 

Tons of Guns to darmowa gra na iPhone'y i iPady, w której stajesz do walki z całą watahą przeciwników. Na szczęście dysponujesz dużym arsenałem strzelb, karabinów oraz pistoletów. Rozgrywka nie ogranicza się jednak do bezmyślnego strzelania i wymaga nieco taktyki.

Jak grać i jak przejść Tons of Guns? Poniżej znajdują się porady i wskazówki ułatwiające zabawę.

- Bronie posiadają różne czasy przeładowania, więc sprawdź je wszystkie.

1

- Znajdź lepszy pancerz na misjach dodatkowych.

- Ogień zaporowy przez chwilę zmniejsza celność przeciwnika.

- Ulepsz broń, aby podnieść jej siłę strzału.

- Brakuje ci gotówki? Sprzedaj niepotrzebne przedmioty.

- Wykonanie misji pobocznych wymaga użycia specjalnych broni.

- W misjach pobocznych nie zdobędziesz broni, ale znajdziesz tutaj pancerze i gotówkę.

- Brakuje ci naboi? Strzelaj seriami, aby podnieść celność.

- Akcesoria są potężne i można je znaleźć w trakcie misji specjalnych (events).

- Misje specjalne są dostępne tylko przez krótki okres czasu, a w ich trakcie można znaleźć masę przydatnych rzeczy.

- Powtarzaj walki z bossami, w celu uzyskania lepszych broni.

- Legendarne przedmioty (legendary items) mogą być ulepszane do 15 razy, zapewniając ogromną moc.

- Odkrywanie ulepszeń (mods) mocno podnosi siłę broni i pancerza.

- Bossowie zawsze noszą ze sobą kilka zestawów ulepszeń (Upgrade Kits). Staraj się je zdobywać.

- Brakuje ci zestawów ulepszeń (Upgrade Kits)? Postaraj się je zdobyć podczas misji specjalnych (events).

- Możesz dokonać kalibracji w menu pauzy.

- Zmęczony oczekiwaniem na ulepszenie? Przyspiesz proces korzystając ze złota.

Artykuł pochodzi z będącego częścią sieci Eurogamer Network serwisu Modojo.

Chris Buffa

Chris Buffa

Autor

Chris Buffa is the Editor-in-Chief of Modojo. You'll find him on his iPhone playing Tiny Wings, trying in vain to beat his sister's high score.