Sniper Shooter - Poradnik na Android, iPhone, iPad

Porady do gry Sniper Shooter - iPhone, iPad, Android. Zobacz, jak grać i jak wygrać.

Sniper Shooter to darmowa gra na urządzenia mobilne, takie jak smartfony i tablety, z systemem Android oraz iOS (iPhone, iPad). W grze wcielamy się w snajpera, a naszym celem jest oczywiście wykonywanie kolejnych zleceń. Pobierz: iOS | Android

sniper shooter porady poradnik

Być może Sniper Shooter nie jest zbyt oryginalną grą, lecz nadrabia ciekawie zaprojektowanymi misjami. Poniżej kilka użytecznych porad, podpowiedzi i wskazówek odnośnie przejścia gry.

Porady i wskazówki

- W niektórych misjach możesz oddać tylko jeden strzał - i czasami oznacza to, że musisz poczekać na cel. Weź kilka głębokich wdechów i wczuj się w ruch każdego celu. Gdy jesteś gotowy oddać strzał, umieść celownik na stałym elemencie, jeśli to możliwe. Oddaj strzał, gdy cel przechodzi przez znak celownika.

- Są misje, w których masz ograniczony czas, by zlikwidować cele. Często jednak możesz poobserwować scenę w wolnym czasie. To bardzo ważne, ponieważ zdarza się, że w misji uczestniczą także cywile. Nie śpiesz się i dokonaj rekonesansu, by namierzyć cel, zanim oddasz strzał.

- Od czasu do czasu może utknąć w jakimś miejscu, ponieważ nie posiadasz odpowiedniego typu broni. Jeśli masz mało gotówki, po prostu cofnij się do wcześniejszej misji, którą dobrze znasz i wykonaj ją, by zdobyć wirtualną kasę. Upewnij się, że wykorzystujesz minimalną liczbę prób, by uzyskać jak największą ilość gotówki.

- Wszystko, co chcesz wiedzieć o misji i wyborze właściwego celu, odnajdziesz studiując przedstawiony cel i dostarczone informacje. W każdej misji otrzymujesz podpowiedzi, gdzie dane osoby lubią przebywać, oraz jakiego typu ubrania noszą.

- Często cele ukrywają się poza obszarem sceny. Jeśli masz problem ze zlokalizowaniem celu misji, odczekaj kilka sekund, oglądając obszar ekranu. Gdy zauważysz coś podejrzanego, jest to zwykle wskazówka, że gdzieś w pobliżu znajduje się cel - obserwuj to miejsce!

- Po ukończeniu rozdziału, możesz odblokować różne osiągnięcia dla każdej z misji. Warto jest jest wykonać, jeśli oczywiście znasz już doskonale dany rozdział. Informacje o dodatkowych celach odnajdziesz na ekranie informacji o misji.

- Nie zapomnij wziąć pod uwagę prędkości wiatru i odległości, szczególnie w późniejszych misjach. Jeśli wiatr jest na poziomie -20, upewnij się, że wziąłeś to pod uwagę przy celowaniu. Podobnie, musisz wymierzyć wyżej, jeśli chcesz dosięgnąć odległe cele.

- Pamiętaj, że Twoje cele nie widzą tego, co dzieje się za ich plecami. Jeśli masz broń wyposażoną w tłumik, cel również nie usłyszy strzału. Alarm pojawi się wtedy, gdy przeciwnicy zobaczą jednego ze swoich kolegów na ziemi, więc wykonuj wszystko szybko, jeśli chcesz zlikwidować wiele celów po cichu.

Chapter 1 (Rozdział 1)

Przejście rozdziału 1

*

Chapter 2 (Rozdział 2)

Przejście rozdziału 2

*

Chapter 3 (Rozdział 3)

Przejście rozdziału 3

*

Chapter 4 (Rozdział 4)

Przejście rozdziału 4

*

Chapter 5 (Rozdział 5)

Przejście rozdziału 5

*

Chapter 6 (Rozdział 6)

Przejście rozdziału 6

*

Chapter 7 (Rozdział 7)

Przejście rozdziału 7

*

Chapter 8 (Rozdział 8)

Przejście rozdziału 8

*

Chapter 9 (Rozdział 9)

Przejście rozdziału 9

*

Chapter 10 (Rozdział 10)

Przejście rozdziału 10

*

Sniper Shooter - Jak przejść John Lennon Level?

Przejście poziomu John Lennon

*

Sniper Shooter - Jak przejść Psy Gangnam Style Level?

Przejście poziomu Psy Gangnam Style

Artykuł pochodzi z będącego częścią sieci Eurogamer Network serwisu Modojo.

John Bedford

John Bedford

Autor

John is a freelance writer based in West Sussex.