Ruined King - walka: aleje

Jak działają aleje walki, kolejność postaci.

W Ruined King różne ataki i zdolności dzielą się na Natychmiastowe oraz te z kategorii Aleja. Te dostępne jako umiejętności Alei możemy wykorzystywać na trzy sposoby.

Kiedy wybierzesz atak alei, poruszaj kółkiem myszy lub wciskaj R2/RT i L2/LT na padzie, by zmieniać aleje i dokładnie czytaj opisy umiejętności, które zmienią się nieco w zależności od wybranej alei.

Domyślna jest aleja równowagi (1) umiejscowiona w środku oka alei, oznaczona na niebiesko. Jeśli po prostu aktywujesz umiejętność alei i wskażesz wroga, to domyślnie bohater wykorzysta dany atak właśnie jako atak alei równowagi.

aleja1

To zbalansowana aleja, najbardziej optymalna.

Czasem jednak możesz chcieć wyprzedzić atak przeciwnika. Wtedy możesz wybrać aleję znajdującą się wyżej. To oznaczona na zielono aleja szybkości (2). Aktywując w niej zdolność sprawiasz, że atak czy czar zostanie wykonany szybciej niż w alei równowagi, lecz jego moc będzie nieco słabsza.

aleja2

Jeśli chcesz, by atak lub zaklęcie było potężniejsze, wybierz najniższą aleję, czyli aleję mocy (3), oznaczoną na czerwono. Aktywowanie w niej ataku sprawi, że będzie skuteczniejszy, lecz zostanie wykonany później, niż gdyby wykonać go w alei równowagi.

aleja3

Na alejach widzisz także miniaturowe portrety postaci. Oznaczają one kolejność wykonywania ruchów. Kolejność tę można zmieniać, odpowiednio korzystając z alei szybkości lub mocy. Niektóre umiejętności mogą też przesuwać wrogów w alejach - na przykład Kąsający Mróz Brauma odpycha przeciwnika lekko w lewo na alei. Przesuwanie wrogów jest istotne, gdy chcesz zapobiec skorzystaniu przez nich z dzikiej karty.

Następnie: Ruined King - tryb inspekcji, analiza wroga

Spis treści: Ruined King - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Ruined King - kapliczki i dary