Ruined King - trująca mgła: jak się pozbyć

Jak ominąć lub zniszczyć zieloną mgłę podczas eksploracji.

Trująca mgła to pierwsze zagrożenie widoczne podczas eksploracji, na jakie trafisz w grze Ruined King. Na początku przygody nie możesz jeszcze na nie reagować, ale gdy tylko - po jakiejś godzinie - do drużyny dołącza Yasuo, zyskujesz sposób na pozbycie się mgły.

Musisz skorzystać z umiejętności lochu Yasuo. Nie tylko zadasz tak obrażenia wrogom, zaczynając walkę, ale też rozproszysz zieloną mgłę (1).

mgla1

Mgłę czasem trudno dostrzec. Zwracaj uwagę na granice zielonego okręgu, gdyż te są najbardziej widoczne. Jeśli zacznie się walka, a mgła nie zostanie rozproszona, to podczas potyczki będzie obszarem zagrożenia (2) na pasku inicjatywy.

mgla2

Jeśli twoi bohaterowie znajdą się w obszarze mgły, otrzymają obrażenia. Używaj więc odpowiednich umiejętności alei w razie potrzeby, by przesuwać postacie na pasku inicjatywy.

Następnie: Ruined King - awansowanie: jak zdobywać punkty doświadczenia

Spis treści: Ruined King - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Ruined King - zaczynanie walki, umiejętność lochu