Ruined King - kapliczki i dary

Jak działają dary, korzystanie z kapliczek.

Podczas zwiedzania różnych lokacji w Ruined King znajdziemy nie tylko różne zasoby i surowce w skrzyniach czy dzbanach. Czasem - choć nie za często - trafimy też na przydatne kapliczki.

Kapliczki (1) to kamienne pochodnie, do których trzeba podejść, by wejść z nimi w interakcję i pobrać ich pomocne bonusy.

kap1

Kapliczki oferują ci różne dary (2), które są widoczne na początku pierwszej walki po aktywacji kapliczki. To przydatne moce, które mogą na przykład leczyć twoje postacie.

kap2

Dar nie działa jednak automatycznie. Zostaje umieszczony na alejach (3) w formie kolorowego pola. Zadziała na twoje postacie wtedy, kiedy znajdą się w jego obszarze działania.

kap3

To, jak działają aleje, opisujemy na osobnej stronie. Podstawą gry jest jednak fakt, że różne zdolności sprawiają, że postacie mogą zmieniać swoją pozycję w kolejności działań - czyli na alejach. Można więc dobierać zdolności i ataki tak, by szybciej znaleźć się w efekcie działania daru, jeśli jest nam to potrzebne.

Warto zaznaczyć, że dary z kapliczek nie działają na wrogów, nawet jeśli ci znajdą się w polu ich działania na alei.

Następnie: Ruined King - walka: aleje

Spis treści: Ruined King - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Ruined King - jak zapisać grę, save