Pedestrian - Ulice: plansze od 1 do 10

Jak przejść etap na ulicy.

Po przejściu plansz 1 do 9 w kanałach pora na wyjście na ulicę. Tutaj opisujemy zagadki z kolejnych kilku znaków.

Tam gdzie fragmenty planszy można przesuwać, prezentujemy finalne ułożenie elementów na screenach.

Plansza 1

Pierwsza plansza to plansza centralna - już takie widziałeś. Wyruszasz z niej po różne przedmioty, które musisz na nią przynieść. Najpierw udajemy się w lewo, po skrzynkę.

ulice1

Plansza 2

Ułóż fragmenty tak, jak pokazaliśmy niżej. Najpierw musisz udać się po klucz (1). Dzięki temu będziesz mógł dotrzeć do przełącznika, a potem do skrzynki.

ulice2

Plansza 3

Przejdź ze skrzynką w prawo, po prostu przeprowadź ją dalej, do centralnego pomieszczenia. Potem udajemy się po klucz.

ulice3

Plansza 4

Po prostu przejdź do drzwi po lewej.

ulice4

Plansza 5

Przeskocz po trampolinach, by dostać się do wyjścia. Uważaj na piły obrotowe przy ziemi.

ulice5

Plansza 6

Na znaku po prostu wspinaj się wyżej, by dotrzeć do drzwi.

ulice6

Plansza 7

Pierwsza większa zagadka. Musisz przepchnąć klucz na trampolinę, by zaczął skakać i blokować laser (2). Musisz skorzystać z drugiej trampoliny, by wskoczyć wyżej w tym samym momencie, do klucz. Tam wyłączysz laser i zabierzesz klucz, by otworzyć przejście.

ulice7

Plansza 8

Tych fragmentów planszy nie można przenosić. Musisz je połączyć tak, jak pokazujemy niżej. W ten sposób po kolei dotrzesz do drugiego klucza (3), bo pierwszy posłuży do otworzenia przejścia na tej planszy. Z kluczej wrócisz na centralną planszę.

ulice8

Plansza 9

Idziemy po kabel. Na pierwszej planszy przesuń skrzynkę na drugą część planszy, by stworzyć blokadę laserów z dwóch skrzynek. Wskocz ze skrzynek po klucz. Potem przesuwaj je dalej, by użyć przełącznika (4), który otworzy wejście na wcześniejszej planszy.

ulice9

Plansza 10

Przepchnij skrzynkę (5) na trampolinę, by wskoczyła wyżej. Możesz ją potem zepchnąć, by zablokowała laser, dzięki czemu wskoczysz do przełącznika wyżej na trampolinie.

ulice10

Następnie: Pedestrian - Ulice: plansze od 11 do 15

Spis treści: The Pedestrian - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Pedestrian - Kanały: plansze od 1 do 9