Pedestrian - Kanały: plansze od 1 do 9

Wszystkie plansze z kanałów.

Po ukończeniu poziomów 8 do 12 z metra w The Pedestrian przechodzisz - a w zasadzie przejeżdżasz - do nowego obszaru. To kanały, choć zaczynasz na paru planszach na powierzchni.

Jak zawsze, nasze obrazki pokazują właściwe, ostateczne ułożenie plansz, które można przesuwać.

Plansza 1

Na pierwszej planszy po prostu pobiegnij do wyjścia po lewej (1). Nie zwracaj uwagi na dolną część znaku.

kana1

Plansza 2

Ponownie bez zagadki. Skacząc po trampolinach, przedostań się do drabiny i zejdź na dół.

kana2

Plansza 3

Jeszcze prostszy fragment, wystarczy przejść do kolejnej drabiny.

kana3

Plansza 4

Pora na nową mechanikę. Możesz przenieść jedną część planszy z wyciętymi drzwiami (2) na drugą, by wyjść właśnie na tej drugiej. Sprytne.

kana4

Plansza 5

Po prostu przejdź do drzwi.

kana5

Plansza 6

Przenieś planszę, na której stoisz, na tą poniżej - by wyjść na tej drugiej i zebrać po drodze kabel (3).

kana6

Plansza 7

Połącz gniazdka kablem, by otworzyć przejście.

kana7

Plansza 8

W końcu coś bardziej rozbudowanego. Połącz przejścia tak, jak pokazujemy poniżej. Idź w prawo, opadnij niżej, przejdź w lewo i użyj dźwigni, by uruchomić trampolinę (4), która pozwoli ci wskoczyć do wyjścia.

kana8

Plansza 9

Przejdź do drabiny, by dostać się do kolejnego obszaru.

kana9

Następnie: Pedestrian - Ulice: plansze od 1 do 10

Spis treści: The Pedestrian - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Pedestrian - Metro: plansze od 8 do 12