Lost Planet 3 - Poradnik

Opis przejścia gry.

Poradnik i solucja do Lost Planet 3 zawiera szczegółowy opis przejścia kampanii oraz zadań pobocznych. Znajdują się tu też porady ogólne, a także lokalizacje wszystkich 55 dzienników, które można znaleźć w trakcie gry. Ponieważ kampania nie jest podzielona na typowe misje, tylko zadania, które często przechodzą między sobą płynnie, dlatego w poradniku zastosowano nazewnictwo misji występujące w podręcznym komputerze głównego bohatera.

Spis treści

Lost Planet 3 - Prolog
Lost Planet 3 - Baza
Lost Planet 3 - Misje: Uratuj Laroche'a, Opróżnij posterunek termalny, Napnij cumy przeciwsztormowe
Lost Planet 3 - Misje: Znajdź kapsułę obserwacyjną, Mój pierwszy posterunek termalny
Lost Planet 3 - Misje: Zbadaj przekaźnik komunikacyjny, Sprawdź co u doktor Romane, Wypróbuj próbnik DNA, Czas usprawnień
Lost Planet 3 - Misje: Znajdź ognisko termalne, Zbadaj budowlę, Znajdź kopię zapasową danych
Lost Planet 3 - Misje: Znajdź maszynę, Odzyskaj lekarstwa
Lost Planet 3 - Misje: Spotkaj się z Soichim, Spotkaj się z Mirą przed obozem, Dostań się do zbrojowni
Lost Planet 3 - Misje: Porozmawiaj z Soichim, Wróć do Coronisu, Wróć do hangaru
Lost Planet 3 - Misje: Zrób odwiert nad głębokim ogniskiem T-Energii, Spotkaj się z dr Romane, Dane burzowe dla Romane
Lost Planet 3 - Misje: Filtr wody Miry, Upoluj kraba gorevorgga królewskiego, Przywróć skład paliw do stanu używalności, Przeprowadź badania dla Romane
Lost Planet 3 - Misje: Zrealizuj plan, Pomóż Zapomnianym, Uratuj Nushi

Lost Planet 3 - Bestiariusz
Lost Planet 3 - Dzienniki
Lost Planet 3 - Taarki Albinosy
Lost Planet 3 - Zadania dodatkowe
Lost Planet 3 - Osiągnięcia

Porady ogólne

  • W trakcie walk z większymi przeciwnikami zawsze staraj się ostrzeliwać ich świecące na pomarańczowo punkty. Są to zazwyczaj miejsca podatne na ataki.
  • Podczas zabawy często będziesz korzystał z wielkiej kroczącej maszyny. W miarę możliwości staraj się prowadzić walkę właśnie z pomocą robota. Jest bowiem dużo potężniejszy od głównego bohatera prowadzącego bój na piechotę.
  • Zauważ, że po wyjściu z robota pojawi się interfejs z mini-mapą w prawym górnym rogu oraz rodzajem broni i posiadanej amunicji w prawym dolnym rogu. Informacje te są widoczne tylko, gdy przebywasz w pobliżu robota. Kiedy się od niego oddalisz cały interfejs graficzny zniknie.
  • Pamiętaj, że w nogach robota znajduje się składzik broni, w którym możesz wymieniać oręż oraz uzupełniać amunicję.
  • W grze występują dwa rodzaje walut - T-energia oraz unikalne komponenty. Pierwsza z nich umożliwi ci zakup nowych broni i ulepszeń. Drugie służą natomiast do modyfikowania robota. T-energię otrzymujesz między innymi za wykonywanie misji i zadań pobocznych, natomiast unikalne komponenty znajdujesz w trakcie eksploracji miejsc. Możesz je również kupić za energię w sklepach.
  • Podczas walki zawsze staraj się dopasować taktykę walki do przeciwników. Niemal każdy akrid atakuje w inny sposób. Dlatego w przypadku słabszych wrogów (sepii) wystarczy prowadzić ostrzał z karabinu, natomiast strzelające kulami bolsepie wymagają już pozostawania w ciągłym ruchu, aby nie zostać trafionym.
  • Po jednej z misji fabularnych otrzymasz dostęp do szybkich podróży. Dzięki nim możesz błyskawicznie przemieszczać się między odkrytymi wcześniej terenami. Z opcji tej nie możesz jednak korzystać w każdym miejscu. Musisz podejść do strefy granicznej danej lokacji (czyli do wyjścia) i włączyć komputer bohatera dopiero wtedy, gdy pojawi się komunikat o możliwości szybkiej podróży. Wtedy wybierasz lokację z listy znajdującej się z lewej strony i po chwili zostaniesz tam przeniesiony.
  • Po misji fabularnej Zrób odwiert nad głębokim ogniskiem T-Energii, bohater otrzyma ulepszenie w postaci haka magnetycznego. Dzięki niemu możesz łapać się metalowych punktów, do których wcześniej nie miałbyś dostępu. W ten sposób możesz docierać do nowych lokacji, gdzie znajdują się między innymi dzienniki.

Sterowanie

Poniżej znajduje się klawiszologia do Lost Planet 3 dla wersji PC, Xbox 360 i PlayStation 3.

Funkcja PC Xbox 360 PS3
Ruch do przodu W L. analog L. analog
Ruch do tyłu S L. analog L. analog
Ruch w lewo A L. analog L. analog
Ruch w prawo D L. analog L. analog
Akcja E B
Strzał LPM RT R2
Zmiana broni kółko myszy Y
Skok/unik Spacja A X
Marker nawigacyjny N D-pad (↑) D-pad (↑)
Przeładowanie R X
Użycie haka F LB L1
Atak kleszczami (robot) LPM LT L1
Uderzenie wiertłem (robot) T X
Wiercenie wiertłem (robot) PPM (przytrzymać) RT (przytrzymać) R1 (przytrzymać)
Blok Q RB R2

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami