Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

It Takes Two - ruchoma ściana: jak nie dać się zgnieść

Pułapka w zegarze z kukułką.

Jedną z zagadek w rozdziale Zegar z kukułką w It Takes Two jest łamigłówka ze ścianą. Jeżeli nie wiesz, co należy zrobić, by umożliwić bohaterom ucieczkę, zajrzyj do poniższego rozwiązania.

Rozwiązanie zagadki jest banalne. Gdy ściana zacznie się ruszać, May musi do niej podbiec i postawić przed nią klona (1).

Wystarczy teraz chwilę poczekać, a potem przeteleportować się na miejsce klona - sprawi to, że May znajdzie się po drugiej stronie. Tam może pociągnąć za dźwignię (2), która dezaktywuje pułapkę.

Podłoga obniży się, dzięki czemu przed bohaterami otworzy się kolejne przejście.

Następnie: It Takes Two - zagadka: wysuwane platformy i wbijanie gwoździ

Spis treści: It Takes Two - Poradnik, Solucja

Poprzednio: It Takes Two - klatka z kluczem, nożyce: zagadka z czasem i klonami

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

It Takes Two

PS5, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.
Komentarze