Halo Infinite - wydarzenie Fracture: Tenrai

Zadania, nagrody, jak wziąć udział.

W Halo Infinite rozpoczęło się pierwsze wydarzenie - Fracture: Tenrai. Po wykonaniu zadań z dodatkowej przepustki, otrzymamy rzadkie przedmioty kosmetyczne.

Na tej stronie wyjaśniamy, jak aktywować przepustkę bojową wydarzenia oraz jakie przedmioty można odblokować.

Na tej stronie:

Przepustka bojowa Fracture: Tenrai

Aby odblokować listę zadań wydarzenia, musimy w głównym menu, z zakładki aktualności (1) wybrać informację o Fracture: Tenrai.

halo_infinite_wydarzenie1_1

Następnie, w menu aktualności klikamy na Wyświetl bezpłatną przepustkę (2).

halo_infinite_wydarzenie1_2

Zostaniemy przeniesieni na ekran wyzwań przepustki. Jeśli nie widzimy na niej naszego Identyfikatora (3), oznacza to, że przepustka nie jest aktywna. Zmieniamy to, klikając na przełącz plakietkę (4).

halo_infinite_wydarzenie1_3

Od teraz możemy wykować zadania wydarzenia.

Wyzwania i zadania

Aby zobaczyć zadania do wykonania, w lobby gry wieloosobowej klikamy na panel postępu przepustki (5).

halo_infinite_wydarzenie1_4

Wówczas zobaczymy wszystkie zadania do wykonania. Dodatkowe wyzwania w ramach wydarzenia, oznaczone są specjalnym symbolem (6).

halo_infinite_wydarzenie1_5

Wyzwania Fracture: Tenrai wykonujemy w bonusowym trybie fiesta (7). Jest to modyfikacja trybu Zabójcy, tylko za każdym razem odradzamy się z losową bronią.

halo_infinite_wydarzenie1_6

Grając w trybie Fiesty, można również dokonywać postępu w zadaniach standardowej przepustki, o ile zadanie nie zakładają rozegrania meczu innego trybu.

Przedmioty do odblokowania

Główną nagrodą za ukończenie wyzwań jest nowy rdzeń pancerza - Yoroi .

halo_infinite_wydarzenie1_7

Oprócz samej zbroi, możemy również uzyskać dodatkowe, utrzymane w podobnym samurajskim klimacie, przedmioty kosmetyczne.

halo_infinite_wydarzenie1_8

Poza tym, dostaniemy również pomniejsze bonusy: dodatkowe punkty doświadczenia czy żetony zmiany zadania.

Spis treści: Halo Infinite - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Halo Infinite - wydajność: jak zwiększyć FPS

Maciej Żbik

Maciej Żbik

News Writer

Maciek interesuje się technologią od momentu, kiedy zepsuł swój pierwszy komputer. Szczególnie pasjonuje go elektronika z lat 90. i 80. Miłośnik anime oraz majsterkowicz-samouk.