Halo Infinite - hakowanie: zamknięte drzwi, jak otworzyć

Jak otwierać zamknięte czerwone drzwi.

W trakcie zabawy w Halo Infinite, trafisz na zamknięte drzwi, przez które nie da się normalnie przejść. By dostać się na drugą stronę, musisz je wpierw shakować - co wyjaśniamy na niniejszej stronie.

Podczas meczów na dużych mapach, w trybie 12 na 12, trafisz na duże, czerwone drzwi (1). Gdy do nich podejdziesz, nie będziesz mógł przez nie przejść. By je otworzyć musisz shakować pobliski terminal (2).

017_halo_infinite_hakowanie_czerwone_drzwi_jak_otworzyc

Zbliż się do punktu i wejdź z nim w interakcję, by rozpocząć hakowanie (3). Następnie odczekaj kilkanaście sekund, aż pasek postępu (4) się zapełni. Nie odchodź zbyt daleko, by nie zerwać połączenia i nie przerwać hakowania.

018_halo_infinite_hakowanie_czerwone_drzwi_jak_otworzyc

Po udanym procesie drzwi zmienią zabarwienie na niebiesko, a ty będziesz mógł wejść do środka. Wewnątrz czeka kilka przedmiotów, takich jak granaty czy broń (5) - często jej potężny wariant.

019_halo_infinite_hakowanie_czerwone_drzwi_jak_otworzyc

Zwracaj uwagę na te miejsca i staraj się je odwiedzać podczas zabawy. Znajdujące się tam przedmioty dadzą ci solidną przewagę nad innym graczem. Patrz także, czy drzwi nie otwiera przeciwnik - możesz łatwo się do niego zakraść, wyeliminować i zebrać skarby dla siebie.

Spis treści: Halo Infinite - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Halo Infinite - wyrzutnia linowa, linka z hakiem grapple