Halo Infinite - akademia, tryb szkoleniowy, strzelnica

Jak rozegrać trening i sprawdzić dostępne bronie, granaty i wyposażenie.

Zanim rozpoczniesz kampanię lub rozgrywkę wieloosobową w Halo Infinite, warto zajrzeć najpierw do modułu treningowego, gdzie między innymi nauczysz się podstaw rozgrywki oraz poćwiczysz swoje umiejętności strzeleckie.

Aby zacząć trening, należy przejść do zakładki Akademia (1) w menu głównym tytułu.

halo_infinite_poradnik_samouczek_1

Na kolejnym ekranie, zobaczymy jedną z trzech opcji do wyboru:

  • Samouczek (2) - rozegraj misję treningową, która wprowadzi Cię do świata gry i nauczy podstaw zabawy;
  • Ćwiczenia z bronią (3) - Wybierz jedną z dostępnych w grze giwer i poćwicz swoje umiejętności na nieruchomych, ruchomych lub chowających się celach;
  • Tryb szkoleniowy (4) - rozegraj konfigurowalny sparing z botami lub przeciwko nim. Z poziomu menu pauzy możesz na bieżąco zmieniać swoje wyposażenie oraz zasady meczu.
halo_infinite_poradnik_samouczek_2

Wcześniejsze zapoznanie się z tajnikami rozgrywki oraz dostępnym uzbrojeniem pomoże ci osiągnąć lepsze wyniki w starciach online.

Spis treści: Halo Infinite - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Halo Infinite - kredyty, waluta premium: zdobywanie

Maciej Żbik

Maciej Żbik

News Writer

Maciek interesuje się technologią od momentu, kiedy zepsuł swój pierwszy komputer. Szczególnie pasjonuje go elektronika z lat 90. i 80. Miłośnik anime oraz majsterkowicz-samouk.