GTA San Andreas - Złe ziemie: zabicie świadka

Fotografowanie zwłok wtyczki, agenci FBI.

Złe ziemie to jedna z misji w GTA San Andreas, którą wykonasz na zlecenie jednostki C.R.A.S.H. Jest to także pierwsze zadanie, które odbywa się w części mapy Angel Pine. W trakcie tego zlecenia musisz dostać się do i zabić wtyczkę policji.

Na tej stronie:

Złe ziemie - jak odblokować misję

By odblokować to zadanie musisz wpierw ukończyć misję dla Sweeta, Zielony Sabre. Po niej trafisz do Angel Pine, na drugi koniec mapy gry. Udaj się do inicjału C (1) na mapie i wejdź w czerwone pole (2).

139_gta_san_andreas_misja_zle_ziemie_zabicie_swiadka_fbi

Wtyczka policji, fotografowanie zwłok

Od jednostki C.R.A.S.H. otrzymasz aparat fotograficzny, którym musisz na koniec misji zrobić zdjęcie zwłok. Jako że podczas poprzedniej misji straciłeś całe uzbrojenie, zahacz wcześniej o pobliskie Ammu-Nation (3) - reprezentowane przez ikonkę pistoletu na mapie. Wyposaż się w broń i pancerz.

140_gta_san_andreas_misja_zle_ziemie_zabicie_swiadka_fbi

Teraz znajdź dowolny pojazd i skieruj się do znacznika na mapie. Droga jest dość wyboista, świetnie więc sprawdzi się terenowy motor Sanchez (4), którego łatwo możesz tutaj znaleźć.

141_gta_san_andreas_misja_zle_ziemie_zabicie_swiadka_fbi

Świadek, którego musisz zabić, ukrywa się w drewnianym domu (5) w lesie. Dookoła kręci się kilku agentów FBI. Możesz wybić ich, by wykurzyć wtyczkę z domu, jednak będziesz musiał go potem gonić. Alternatywnie możesz zakraść się do środka, omijając ochronę i wyeliminować cel (6) w środku.

142_gta_san_andreas_misja_zle_ziemie_zabicie_swiadka_fbi

Niezależnie od wyboru, wyciągnij aparat (7), stań nad zwłokami i zrób zdjęcie (8). Wykonaj je tak, by całe ciało znalazło się w obiektywie.

143_gta_san_andreas_misja_zle_ziemie_zabicie_swiadka_fbi

Teraz po prostu wróć do miejsca, w którym rozpocząłeś zadanie i przekaż zdjęcie. Po krótkiej scenie misja dobiegnie końca.

Poprzednio: GTA San Andreas - Zielony Sabre: zdrada, zasadzka