Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ghostwire Tokyo - Zaślepienie

Blokada, karta telefoniczna i mieszkanie.

Po spotkaniu z Rinko pora dotrzeć do ukrytej wcześniej bramy torii w Ghostwire Tokyo. Na szczęście będzie to już proste, ale - jak zwykle - cały opis przejścia misji znajdziecie poniżej.

To całkiem długie zadanie, w którym sporo czasu spędzisz na walce, ale też na docieraniu do kolejnych obszarów dzielnicy Shibuya w Tokio.


Na tej stronie:


Kamienie blokujące

Na początku zadania musisz udać się do bramy (1). Tym razem jest po prostu widoczna na mapie, więc to żaden problem. Radzimy poszybować w stronę celu z dachu, na którym znajdziesz się po ostatniej misji.

Na miejscu oczyść bramę. Po krótkiej scence okaże się, że musisz znaleźć i zniszczyć cztery kamienie tworzące blokadę w tej części dzielnicy. Pierwszy kamień (2) jest dosłownie kilkanaście metrów przed bramą, na wprost.

Kamienie łatwo znaleźć. Używaj po prostu wizji spektralnej, by je podświetlać (3). Drugi znajduje się obok pierwszego, musisz tylko dostać się na poziom dachów - w okolicy jest parę tengu.

Trzeci kamień jest po wschodniej stronie obszaru, spójrz po prostu na naszą pozycję na minimapie (4) na screenie poniżej.

Ostatni kamień (5) znajdziesz na południu, przed bramą, którą oczyszczałeś. Także najłatwiej dotrzeć do niego poruszając się po dachach.


Karta telefoniczna

Gdy zniszczysz ostatni kamień, zacznie się scenka. Poczekaj potem moment, aż skończy się dialog. Ruszaj na poszukiwanie odpowiedniego telefonu. Na mapie zostaną zaznaczone trzy punkty, jednak właściwa budka telefoniczna jest w tym na wschodzie (6) oznaczonego obszaru. Idź tam od razu. Musisz zniszczyć demoniczne pnącza, a zyskasz dostęp do telefonu.

Teraz musisz jeszcze znaleźć kartę telefoniczną. Spójrz na mapę, na której znów oznaczone zostały obszary poszukiwań. Musisz dotrzeć do tego najbliżej (7) i nakarmić tam psa w alejce.

Poczekaj chwilę, a pies zaprowadzi cię do celu. Usiądzie, a obok niego znajdziesz kartę (8).

Teraz wracaj do telefonu. Skorzystaj z niego, a skontaktujesz się z Edem, który poleci przeszukanie parkingu nieopodal. Na miejscu musisz pokonać potężnego demona. Warto mieć zapas mocy ognia. Po walce podnieś dyktafon (9) z nagraniem.

Teraz musisz udać się do szafek na wynajem (10). Są oznaczone ikoną misji - radzimy przenieść się dzięki szybkiej podróży do najbliższej bramy torii i przejść do celu.

Gdy zbliżysz się do szafki, bohater sam podejdzie bliżej. Potem musisz podnieść pozostawioną w szafce notatkę.


Mieszkanie 302

Gra każe ci udać się do apartamentowca w Kirigaoce. Tak naprawdę musisz jednak najpierw odebrać telefon w budce obok budynku. Spójrz na mapę poniżej, gdzie oznaczyliśmy dokładną pozycję budki (11).

Po rozmowie z Rinko, przed budką pojawi się duch Eriki, który wskaże ci budynek obok. Podejdź tam i wejdź na „klatkę schodową” apartamentowca. Przejdź na trzecie piętro, gdzie znajdziesz zablokowane pnączami (12) mieszkanie.

Przeszukaj mieszkanie. Najważniejszy jest salon, gdzie użyj wizji spektralnej przy niebieskiej kuli (13) energii, by zobaczyć duchy Rinko i Eriki. Potem wyjdź z mieszkania.

Spotkasz ducha, który udaje Rinko. Po rozmowie ruszaj prosto przed siebie. Musisz podążać za duchem (14). Droga jest tu liniowa i widoki staną się coraz bardziej surrealistyczne. Nie da się jednak zgubić po drodze.

W końcu dotrzesz do Rinko i musisz użyć na niej pieczęci. Po sennej wizji musisz wrócić do parku - jest oznaczony na mapie - i znowu użyć spektralnej wizji. Potem musisz tylko skorzystać telefonu na tym samym placyku, by zakończyć misję.

Następnie: Ghostwire Tokyo - Agonia

Spis treści: Ghostwire Tokyo - Poradnik, Solucja

Poprzednie: Ghostwire Tokyo - Słup światła

Read this next