Fortnite - sezon 6: poradnik i najlepsze porady

Wszystko na temat sezon 6, rozdział 2 w Fortnite.

Witaj w poradniku do sezonu 6 gry Fortnite, czyli najnowszego sezonu rozdziału 2. Znajdziesz tutaj kompletny przewodnik, który pozwoli ci najlepiej wykorzystać nową fazę rozgrywek w tej sieciowej strzelance.

Sezon 6. wprowadził całkiem sporo nowości. Nie dość, że rozpoczął się świetnym filmowym wprowadzeniem i pierwszą w historii gry misją single-player, to jeszcze twórcy dodali do gry nowe możliwości.

Fortnite, sezon 6 - najważniejsze informacje

Sprawdź, co nowego w sezonie 6, rozdziału 2 - znajdziesz tutaj wszystko, co najważniejsze.

Fortnite - sezon 6: nowości i zmiany

Jak każdy nowy okres rozgrywek, 6. sezon wprowadza sporo nowości do świata Fortnite. Oto lista nowinek:

Zmiany na mapie

Klasycznie już, nowy sezon to modyfikacja mapy. Tym razem motywem przewodnim sezonu jest dzikość i pierwotność, więc na środku wyspy pojawił się spory, prehistoryczny obszar.

Są też nowe lokacje: Kościane Krańce, Kolosalny Kwartał i Iglica, na samym środku mapy.

Więcej informacji i zdjęcie mapy znajdziesz na naszej stronie o mapie 6. sezonu Fortnite.

Zwierzęta

W różnych miejscach mapy możesz się teraz natknąć na zwierzęta: dziki, kurczaki, żaby i wilki.

Zabijając zwierzęta, pozyskasz z nich surowce, których możesz potem użyć do stworzenia lub ulepszenia broni. Dodatkowo, dziki i wilki można ujarzmić, by za tobą podążały.

fortnite_sezon_6_wyzwania_5

Tworzenie przedmiotów

Naciskając Tab lub strzałkę w górę na padzie, a następnie wybierając zakładkę Tworzenie przedmiotów, możesz teraz zająć się craftingiem. Do wytworzenia możliwe są zarówno bronie, jak i inne elementy wyposażenia, jak Płaszcz Łowcy, który odstrasza zwierzęta.

Receptury na wytworzenie przedmiotów pokazują się dopiero wtedy, gdy masz przy sobie choć jeden wymagany składnik.

fortnite_sezon_6_wyzwania_6

Bronie pierwotne i mechaniczne

Zmianom uległ też system podziału broni. Podstawowe bronie nazywają się teraz Prowizoryczne. Prowizoryczną broń możesz przerobić na wersje zadające większe obrażenia:

  • Pierwotne - wymaga kości
  • Mechaniczne - wymaga sprzętu mechanicznego

Więcej przeczytasz na stronie o tworzeniu broni oraz broniach Prowizorycznych, Pierwotnych i Klasycznych.