Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Forgotten City - wszystkie zakończenia: cztery drogi do finału

Jak odblokować każde z zakończeń.

Gra Forgotten City ukończyć można na cztery różne sposoby. Rodzaj finału zależy od naszych postępów poczynionych w rozwiązywaniu kolejnych tropów. Poniżej prezentujemy opis dojścia do każdego z nich.


Na tej stronie:


Zakończenie nr 1: Wielu będzie cierpieć - The many shall suffer

Jest to najszybsza droga do osiągnięcia napisów końcowych. Wymagane jest posiadanie broni. W grze zdobyć możemy:

  • Pistolet - odblokować go możemy wyłącznie na początku gry wybierając w trakcie rozmowy z Karen klasę postaci Soldier. Do broni otrzymamy 10 pocisków;
  • Łuk - najszybciej zdobyć go możemy poprzez realizację tropu Intruder.

Posiadając jeden z dwóch przedmiotów udajemy się do Sentiusa. Znaleźć go możemy w pałacu (1), który odwiedziliśmy w trakcie pierwszego przybycia do miasta.

Na miejscu pozostaje nam znaleźć mężczyznę i zabić go. Jeżeli ten zobaczy nas przed wykonaniem strzału to zostanie uruchomiony dialog w którym będzie próbował przekonać nas do zaniechania czynności.

W momencie, gdy Sentius padnie trupem zostanie zaktualizowane zadanie główne Point of origin oraz utworzy się paradoks, a my wrócimy do czasów współczesnych.

Do wykonania pozostanie nam rozmowa z Alem, który nie będzie zachwycony sposobem w jakim udało nam się przerwać pętlę. Po tym dialogu gra zakończy się.


Zakończenie nr 2: Ten, który uciekł - The one that got away

Zakończenie to jest możliwe do osiągnięcia po wykonaniu tropu Vanishing Act. W trakcie rozmowy z Sentillą możemy uwolnić kobietę (2) i zastawić pułapkę na Sentiusa.

Po konwersacji z Sentillą pojawi się mężczyzna z którym rozpoczniemy kolejny dialog. Niezależnie od poprowadzonej rozmowy zakończy się ona zabójstwem Sentiusa z rąk córki. Po tym zdarzeniu zostaniemy przeniesieni do przyszłości.

Po powrocie rozmawiamy z Alem i wydostajemy się na zewnątrz. Następnie idziemy liniową ścieżką do miejsca, gdzie zaczęliśmy grę. Na miejscu przeprowadzamy konwersację z Karen. Wraz z końcem rozmowy zobaczymy napisy końcowe.


Zakończenie nr 3: Ci, którzy uciekli - The ones that got away

Zakończenie to rozpoczynamy w ten sam sposób co przy drugim sposobie. Tym razem jednak w trakcie rozmowy z Sentillą nie zgadzamy się na wypuszczenie kobiety. Zamiast tego wybieramy odrębną kwestię dialogową (3).

Potwierdzamy swoją decyzję i po zakończeniu rozmowy wywołujemy uruchomienie Złotej Zasady i przechodzimy przez portal. Po resecie pętli zaczynamy rozmowę z Galeriusem i wybieramy odpowiednią kwestię prosząc mężczyznę o zebranie ludzi poza miastem.

Następnie wykonujemy te same kroki co w zakończeniu Ten, który uciekł - The one that got away, wracając do zbiornika i przygotowując pułapkę na Sentiusa. Sekwencja w przyszłości również jest identyczna poza paroma detalami.


Zakończenie nr 4: Kanoniczne zakończenie - The Canon Ending

Jest to kanoniczne i najbardziej rozbudowane zakończenie gry. Do osiągnięcia finału należy wykonać zadanie A Herlucean Task

.

Po przekonaniu Plutona przeniesiemy się do przyszłości. Pozostałe kroki wykonujemy analogicznie jak w zakończeniu numer 2 i 3.

Różnica polega na dodaniu dodatkowej sekwencji odbywającej się w muzeum. Po rozmowie z Alem idziemy korytarzem. Możemy przeprowadzić konwersacje z napotkanymi osobami. Naszym celem jest sala na końcu (4).

Na miejscu przeprowadzamy jeszcze jedną dodatkową rozmowę. Następnie pozostaje nam cieszyć się widokiem uratowanych przez nas osób. Po tej scenie naszym oczom ukażą się napisy końcowe.

Spis treści: Forgotten City - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Forgotten City - rozwieszone liny: jak z nich korzystać

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

The Forgotten City

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Tomasz Rosłon

Tomasz Rosłon

Felietonista / Recenzent

Z grami wideo związany od ponad dwóch dekad. Marzy o zebraniu kolekcji starszych konsol i gier z dzieciństwa. Gustuje w dobrej książce.
Komentarze