Forgotten City - wszystkie osiągnięcia i trofea

Sposób na zdobycie platyny.

Na poniższej stronie umieściliśmy listę wszystkich osiągnięć oraz trofeów w grze Forgotten City. Dodatkowo, znajdziecie również opisy jak je zdobyć.

W grze do zdobycia jest łącznie 40 osiągnięć i trofeów (nie licząc platyny za skompletowanie pozostałych pozycji).

#1 Looper - zapętl czas po raz pierwszy. Wymaga to przejścia przez portal znajdujący się w świątyni. Z uwagi na mechanikę gry osiągnięcie jest nie do pominięcia.

#2 The many shall suffer - osiągnij pierwsze z czterech zakończeń. Opis przejścia potrzebny do zdobycia osiągnięcia został opisany na stronie dostępne zakończenia: cztery drogi do finału.

#3 The one that got away - osiągnij drugie z czterech zakończeń.

#4 The ones that got away - osiągnij trzecie z czterech zakończeń.

#5 The canon ending - osiągnij czwarte z czterech zakończeń.

#6 Grave Robber - ukradnij 2000 monet po złamaniu Złotej Reguły.

#7 Dead Shot - uwolnij jeńca i strzel oprawcy w głowę.

#8 Super Loopet - zapętl czas dziesięć razy. Wymaga wielokrotnego przejścia przez pętle w świątyni i cofnięcia się na początek dnia.

#9 Bloodless Shadow - poznaj prawdziwą tożsamość obcego znad rzeki.

#10 Herlucean - skonfrontuj się z twórcą Złotej Reguły.

#11 Archeologist - Odkryj co leży pod miastem.

#12 Sleuth - Znajdź wszystkie trzy zaginione osoby.

#13 Italian plumber - Wejdź do podziemnego zbiornika w niekonwencjonalny sposób.

#14 Survivor - Przeżyj ucieczkę z pałacu.

#15 Psycho - Zastrasz twórcę Złotej Reguły.

#16 Law Abiding Citizen - Ukończ grę bez resetowania pętli czasowej.

#17 Minimalist - Osiągnij najlepsze zakończenie przy najmniejszej koniecznej liczbie resetów pętli czasowej.

#18 Striker - Obal 10 przeciwników zamienionych w posągi kopiąc innych w ich kierunku.

#19 Silver Tongue - Rozwiąż wszystkie możliwe konflikty za pomocą rozmowy.

#20 Underworld Explorer - Znajdź posągi Syzyfa, Tantala, Iksona i Belide.

#21 Kleptomaniac - Złam 5 razy Złotą Regułę poprzez kradzież.

#22 High Diver - Wyląduj w willi Malleolusa po ryzykownym skoku.

#23 Avid Reader - Odczytaj 10 różnych napisów na ścianach.

#24 Unhygenic - Podnieś gąbkę na kiju (sponge stick).

#25 Nimble - Omiń 3 głazy.

#26 Smooth Talker - Zostań odrzucony przez Aurelię.

#27 Golden Archer - Dokonaj pierwszej przemiany w złoto za pomocą łuku.

#28 Allergic - Ponieś śmierć od użądleń szerszeni.

#29 Maverick - Pomiń wycieczkę z Galeriusem.

#30 The Oracle - Zbierz jak najwięcej osób w muzeum.

#31 Callous - Pozwól Fabii zginąć w rozpadającej się świątyni. Osiągnięcie to zostanie odblokowane w trakcie rozwiązywania tropu Intruder.

#32 Fibber - Skłam 10 razy.

#33 Medic - Ocal życie Iulii. Osiągnięcie to zostanie odblokowane po rozwiązaniu tropu Dying Gasp

#34 Counsellor - Ocal życie Ulpiusowi.

#35 Trickster - Ocal życie Fabii. Osiągnięcie to zostanie odblokowane po rozwiązaniu tropu Intruder i rozmowie z Fabią w piekarni.

#36 Lion Tamer - Rozwiąż problem Vergila.

#37 Liberator - Uwolnij Duliego z celi.

#38 Match-maker - Pomóż Galeriusowi w romansie z Equitią.

#39 Tourist - Użyj trybu fotograficznego. Należy w trakcie rozgrywki wybrać strzałkę do góry na padzie lub przycisk P na klawiaturze.

#40 Treasure Hunter - Znajdź skarb używając złotego łuku.

[Wkrótce dalsza aktualizacja.]

Spis treści: Forgotten City - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Forgotten City - wszystkie zakończenia: cztery drogi do finału