Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dying Light 2 - Teraz albo nigdy: Pułkownik

Baza renegatów, spotkanie i rozmowa z Rzeźnikiem.

Teraz albo nigdy to przedostatnia misja główna w Dying Light 2. W jej trakcie dotrzesz do przywódcy renegatów, Rzeźnika czy też Porucznika i poznasz kilka dodatkowych szczegółów związanych z Waltzem i przeszłością bohatera.


Na tej stronie:


Ucieknij!

Gdy tylko przejdziesz przez drzwi, zainicjujesz scenę przerywnikową. Po niej trafisz na piętro wypełnione zarażonymi. Twoim celem jest ucieczka. Biegnij po prostu w stronę kolejnych znaczników misji i wspinaj się coraz wyżej. Pamiętaj, że możesz skorzystać ze świetlika UV bądź latarki UV by przegonić wrogów.


Dostań się do furgonetki

Po dotarciu do bezpiecznego miejsca kieruj się za znacznikiem misji. Zeskocz na niższy poziom i podejdź do pomieszczenia z trójką renegatów. Możesz ich wybić bądź przekraść się prawą stroną (1) - wybór należy do ciebie. Po wszystkim przejdź do oznaczonej windy, otwórz drzwi, zeskocz do szybu na dół i przejdź do kolejnego pomieszczenia.

Tu czeka na ciebie kolejna grupa renegatów, z którymi już musisz walczyć. Nie powinni stanowić większego zagrożenia, więc wybij ich, przejdź przez oznaczone drzwi i zbliż się do furgonetki, by zainicjować scenę.


Znajdź pułkownika

Po krótkiej przejażdżce dotrzecie do bazy Pułkownika. Musisz przekraść się do sąsiedniego budynku (2). Jeśli nie zależy ci na dyskrecji, możesz po prostu wybić wrogów - mają oni najpewniej niższy poziom niż ty i nie stanowią większego zagrożenia, szczególnie, jeśli wykorzystasz granaty czy łuk.

Po dotarciu do budynku zabij obstawę i otwórz klapę w podłodze (3). Wskocz do wody, zanurkuj i przepłyń na drugą stronę, by dotrzeć do drabiny. Wdrap się po niej na górę.

W korytarzu natrafisz na dwójkę wrogów (4). Eliminacja ich nie powinna stanowić problemu, jednak jeśli chcesz, możesz wykorzystać pobliski tunel wentylacyjny, by niepostrzeżenie się przekraść, unikając walki.

Po przejściu przez oznaczone drzwi czeka cię spotkanie i rozmowa z Pułkownikiem. W jej trakcie musisz podjąć kluczową decyzję, po której stronie staniesz. Jeśli zależy ci na najlepszym zakończeniu, wybierz opcję Wierzę pułkownikowi (5) - w tym poradniku zakładamy, że tak właśnie uczyniłeś.


Znajdź kwaterę Waltza, spotkaj się z Pułkownikiem na zewnątrz

Dokończ rozmowę z Pułkownikiem, a następnie skieruj się za znacznikiem misji w stronę kwatery Waltza. Wejdź do windy i wciśnij przycisk na dole - parter (6), by zjechać na niższe piętro.

Przeszukaj dokładnie kwaterę Waltza, gdyż jest tu mnóstwo przedmiotów do zebrania - w tym także i nagrań. Po wszystkim zbadaj łóżko (7), by pchnąć zadanie dalej. Potem wyjdź na zewnątrz i skieruj się do wskazanego przez znacznik misji miejsca, by porozmawiać z Pułkownikiem.

Po krótkiej wymianie zdań i scenie przerywnikowej, misja ta dobiegnie końca, a ty rozpoczniesz finałowe zadanie główne w grze - X13.

Spis treści: Dying Light 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Dying Light 2 - Przełom: Frank, furgonetka

Read this next