Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Titanfall: 792p na Xbox One w dniu premiery

Twórcy chcą poprawić rozdzielczość w przyszłości.

Titanfall działa na konsoli Xbox One w rozdzielczości 792p, czyli identycznej jak w wersji beta. Informacje potwierdził przedstawiciel studia Respawn Entertainment, Richard Baker.

Według wcześniejszych doniesień, przypisywanych odpowiedzialnej za kontakty ze społecznością Abbie Heppe, twórcy strzelanki starali się uzyskać 900p na konsoli Microsoftu, co najwidoczniej zakończyło się niepowodzeniem.

- Eksperymentowaliśmy z wyższą i niższą rozdzielczością. Jeden z większych tricków to zmniejszenie wykorzystania ESRAM, więc myślimy o rezygnacji ze sprzętowego wygładzania MSAA na rzecz FXAA, by zmniejszyć rozmiar renderowanych scen - przyznaje Baker w rozmowie z Eurogamerem.

- Będziemy eksperymentować. Celem jest 1080p bez wygładzania lub 900p z FXAA. Szukamy optymalizacji... Nie chcemy z niczego zrezygnować kosztem wyższej rozdzielczości. Nie jesteśmy w pełni zadowoleni z opcji, cały czas pracujemy. Ale w dniu premiery nic się nie zmieni, zapewne opublikujemy łatkę po wydaniu. W przyszłości prawdopodobnie zwiększymy rozdzielczość.

- Wiele zależy od GPU. Nadal jest tu miejsce na optymalizację, a prace trwają - dodaje Baker. - Idealne byłoby solidne 60 klatek na sekundę w dniu premiery, ale podczas dużych walk, z wieloma efektami cząsteczkowymi i fizyką... Nadal pracujemy nad ujednoliceniem systemów, by działały równolegle, gwarantując 60 FPS bez spadków.

Deweloper przyznał, że można jednak liczyć na pewną optymalizację już w dniu premiery, dzięki zmianom poczynionym po zakończeniu testów wersji beta.

- Był pewien problem, który zabrał nam dużo więcej czasu niż powinien. Działanie w najbardziej obciążających momentach jest lepsze, a ogólna płynność rozgrywki jest pewnie identyczna z betą.

Pierwsze testy płynności rozgrywki, jeszcze z wersji betaZobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Titanfall

Xbox One, Xbox 360, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze