Battlefield 2042 - wingsuit: jak zdobyć i używać

Gdzie jest kombinezon do szybowania, jak wylądować.

Wingsuit to kombinezon do szybowania, popularny ostatnimi czasy w wielu grach z otwartym światem i nie tylko. Występuje także w Battlefield 2042, choć nie jest dostępny dla wszystkich.

Obecnie tylko jedna postać może używać wingsuita. Jest to Sundance (1).

wing0

Wingsuit zastępuje tej postaci spadochron. Oznacza to, że jeśli chcesz po prostu zeskoczyć z wysokości bezpośrednio w dół, zadanie to może być utrudnione. Wingsuit jest jednak idealny, by polecieć daleko - gra pozwala szybować naprawdę długo.

Sterowanie wingsuitem jest proste. Wciskając W pochylasz się i nurkujesz, wciskając S poziomujesz postać, sprawiając że leci dalej i nieco wolniej. To samo wykonasz przechylając analog na padzie.

wing1

Podczas lotu można jeszcze zadać sobie pytanie: jak wylądować? Rozwiązanie jest w Battlefield 2042 dosyć nieintuicyjne i zabawne. Musisz po prostu dotknąć ziemi. Nawet przy pełnej prędkości. Nie zginiesz, lecz jeśli lecisz bardzo szybko, otrzymasz trochę obrażeń. Przy wolniejszym locie wylądujesz bezpiecznie.

Jako Sundance spawnuj się w pojazdach latających, jeśli możesz. Możesz z nich wyskoczyć, by poszybować w dowolne miejsce na mapie.

Spis treści: Battlefield 2042 - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Battlefield 2042 - reanimacja, defibrylator